Vreemde eetgewoontes bijgekregen?

hahahaha heerlijk he zwanger zijn :inlove:

@joseetje wrote:

hahahaha heerlijk he zwanger zijn :inlove:


Ja, vooral wanneer je soep je wordt afgenomen door je eigen kroost, ze staan hier allebei te vechten om een slok! :shock: :lol:

:inlove: hahaha



zo gaat dat ook altijd als ik hutspot eet, zit er ook zo’n klein monstertje van mijn bord te plukken :silenced: :mrgreen:

Tralalalala…

:lol: :wink:

@joseetje wrote:

:lol: :wink:


:mrgreen: :wink:

hahaha heerlijk die verhalen…

Ik moet ook wel lachen want we eten de hele week al stamppotten.

Afgelopen zondag zeg ik tegen mijn man; wat wil je eigenlijk morgen eten? hij ‘bestelt’ spaghetti. Maar goed, we zijn inmiddels vrijdagavond en we hebben van de week van alles in t assortiment gehad, maar geen spaghetti… sorry maar de baby smacht gewoon weer naar hutspot, boerenkool en broccoli…nog 3 maandjes wachten papa, misschien dat de spaghetti weer eens op het menu staat… Normaliter vind ik het altijd heerlijk om lekkere dingen voor mijn man te maken, tegenwoordig ben ik qua eten echt een ego tripper hahahhaaa… maar ik ben niet de enige lees ik :wink:



Liefs,

Neri

Heb net een halve liter melk met Nesquick-banaan op…

en ik lust niet eens melk…



hmmmm…zou de beeb calcium nodig hebben???



Verder tijdens de lage bloeddruk-periode: cola, cola, cola. Bloeddruk is nu netjes, en ik heb niet echt zin in cola…



Volgens mij geeft je lichaam dus inderdaad onbewust aan wat nodig is…



(zeg beeb…heb je toevallig geen appeltaart met slagroom nodig? :drool: )

@mayo28 wrote:

(zeg beeb…heb je toevallig geen appeltaart met slagroom nodig? :drool: )


:lol: :mrgreen:

hier ook niet echt rare goestingen.

Wel veel zin in iets en als ik er dan aan begin, dan is mijn zin over.

Dus zo eet ik bijna de hele dag door van die kleine dingetjes.

Maar wonder boven wonder gaat me dat goed af en ben ik nog steeds niets bijgekomen!!!

Mayo ik hoor je beeb hier JAAAAAAAA roepen, dus kom maar op met die appeltaart :lol:

hmmm…dan zometeen toch maar een ritje naar de bakker! :mrgreen:

En, Mayo, heeft het gesmaakt? :mrgreen:



Dit is wel geen gek eten op zich maar ik heb na elkaar veel te veel gegeten… :shock:

Ik at eerst aardbeien met suiker en boterhammen, net daarna aan hele zak chips (100 gr ring-ring’s) en nog eens daarna een hele pak koekjes (75 gr Lu Tuc)…

En ik heb nog zin in eten… :shifty: :silenced: :silenced:

Net zoals de vorige keer heb ik weer ontzettende zin in dingen die ik als kind lekker vond. Normaal eten wij nogal alternatief: hoofdzakelijk vegetarisch-macrobiotisch, maar gisteren wilde ik absoluut fishsticks met spinazie en puree. 't Was echt jaaaren geleden dat ik dat nog gegeten had, en ik heb er geweldig van genoten. Manlief vond het iets minder, die houdt zo niet van klassieke kost.

En normaal eet ik slechts héél af en toe vlees maar nu heb ik daar weer veel meer trek in.

En nog een restant van mijn kindertijd: ketchup :smiley:

Dat moet nu echt weer overal op (vroeger deed mijn moeder dat op m’n eten als ik iets niet lustte, en er was véél dat ik niet lustte als kind…)