Vreemde cyclus of zwanger?

Hoi iedereen,
Wat fijn om hier op het forum te zijn!
Ik vertel hier even mijn verhaal…
Begin september ben ik gestopt met de pil, enkele dagen later ontrekkingsbloeding gehad waarna een cyclus van 35 dagen volgde…
Vorige maand had ik een mooie cyclus van 28 dagen met op dag 14 m’n ei (2x ovutest gedaan).
Had ook deze maand gehoopt op een cyclus van 28 dagen, maar dat blijkt niet zo te zijn…
Ongeveer 14d geleden had ik m’n ei (niet exact genoteerd, helaas).
Mijn nod zou dus in geval van een cyclus van 28 dagen, eergisteren geweest moeten zijn.

Intussen ben ik nog steeds niet ongi, maar de zwangerschapstest was deze ochtend ook negatief.
Ik durf het bijna niet zeggen, maar ik voel me ergens wel zwanger. Vreemde dromen, veeeeel vaker plassen en vooral de afgelopen nacht een vrij erge stekende pijn in mijn onderbuik (die nog niet volledig weg is).

De allereerste maand had ik ook allerlei kwaaltjes. Maar het voelt anders. Maar durf niet echt te hopen.

Uiteindelijk dus een heel lang verhaal, voor 1 simpele vraag:
Kan het dat mijn cyclus weer plots langer is of kan ik echt zwanger zijn?

Hoi hoi,
Ik wil je niet ontmoedigen maar je cyclus kan wel degelijk schommelen . Bij mij was het soms 28 dagen dan weer 3 maanden 31 en dan weer een maand 28. Het kan ook zijn datje bevrucht bent maar niet goed is ingenesteld en dat je daarom later “ongesteld” bent. Dan is het misgegaan in een vroeg stadium. Ik spreek helaas uit ervaring maar ben nu na 1.5 jaar eindelijk(pril) zwanger na 1 hele vroege miskraam in juli.

Hopelijk kun je hier iets mee.

Groetjes

Hoi, bedankt voor je antwoord!
Ik hoop dat het dan weer niet allemaal te lang duurt.
Vind het vooral raar omdat de eisprong intussen ongeveer 17 dagen geleden was…

Gisteren was de test alleszins negatief.
Heb me voorgenomen niet meer te testen tot zaterdagochtend.

Jij proficiat!!! Geniet van je zwangerschap!!!

Heb je enig idee hoe jouw hormonen ervoor staan?