Vreemd mysterie opgelost

Kwamen we thuis , lag er een briefje van ups. Ik wist van niks heb niks besteld.Ik achteraan gebeld. Komt het van Dell.

Ik heb alleen via HP windows 7 upgrade besteld maar dat moet dan HP komen of kan het ook van Dell kunnen komen?



Ze komen maandag pas weer ik is nieuwsgierig :mrgreen:

ja is echt heel vreemd

Of ik heb wat gewonnen :think: neeeh vast niet



al ik wel vaak meedoe met die internet enquetes, en ik mail van u heeft gewonnen gelijk weggooi :mrgreen:

Eh… hoe moet IK nou weten wat er bij jou bezorgd gaat worden en door wie/wat :think:

nee dat weten jullie ook niet

, maar vind het wel vreemd en ben gewoon nieuwsgierig

HP en compaq werken wel samen maar van Del weet ik het niet :naughty:

ik meende dat je die upgrade via mail kreeg…misschien heeft iemand iets voor je besteld, lijkt met wel vreemd dat een schijf niet door de brievenbus zou passen of is dat bekend bij ups dat je moet tekenen altijd voor ontvangst.

De upgrade is het niet want ik moet nog bewijs van aankoop door toe sturen.



Nog 1 dagje wachten :mrgreen: :mrgreen: waarschijnlijk is het gewoon verkeerd gestuurd

en die arme buurvrouw zich maar afvragen waar haar dell computer nou blijft :mrgreen:

:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

ze kwamen zonet weer lang, adres idd van ons alleen de naam niet :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: de chauffeur ging het uitzoeken kon hij het niet vinden kwam hij weer bij ons.

Oh… Dat is dan toch wel een beetje jammer…

Zou leuk zijn geweest als je inderdaad een prijs had gewonnen.

Hele kerstdagen in spanning gezeten om een pakketje van iemand anders :?

:mrgreen: nou ja in spanning gezeten viel ook wel mee hoor, de kans was aardig groot dat die verkeerd geadresseerd zou zijn :mrgreen: :mrgreen: