vreeeeemd

of niet?



De afgelopen dagen heb ik Fenna aangeleerd om bij voorlezen in slaap te vallen. Ik lees kleine ijsbeer en nu pippi langkous. Nu is mijn man het voor het eerst aan het proberen. Hij loopt naar boven met Fenna en… de Wetenschap en Techniek

ik: dat ga je toch niet serieus voorlezen?

hij: jawel

ik: neem nou Pippi

hij: nee



Ben net even boven wezen luisteren, want ik dacht dat hij me zat te stangen, maar hij zit het kind dus echt de Wetenschap en Techniek voor te lezen ! :think:

zou ze daar wat aan overhouden? Dat ze over 15 jaar in de klas bij biologie ineens het antwoord weet? :mrgreen:



ben benieuwd of ze ervan gaat slapen hihi

:lol:

:lol: :mrgreen:

Hihi… zou die van mij ook kunnen doen, zo’n actie…

Ik vind het lief… :inlove:

wie weet wat ze er allemaal van opsteekt :lol: :lol: :inlove:

en hoe snel sliep ze? :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: is iig wel slaapverwekkend als je er niets van snapt :mrgreen:

Zal toch ook wel werken? Denk dat het vooral al helpt dat ze even 1 op 1 aandacht heeft, tot rust komen, bekende en vertrouwde stem hoort. :thumbup: En ach alles wat ze toch stiekem onthoud is meegenomen :lol:

Hihi vind het wel een strakke actie! Wie weet steekt ze er wel iets van op :mrgreen:

weet je, zeker bij die kleintjes, maakt het niet uit WAT je voorleest, maar HOE… Als je het heel lieflijk verteld, veel ‘zang’ in je stem, kun je zelfs het telefoonboek voorlezen en zal je kindje super geinteresseerd luisteren of in slaap vallen, zoals bij jullie…



Voor ons volwassenen en oudere kinderen klinkt het inderdaad idioot, maar het is wel zo…



Of ze er later nog iets van onthouden heeft… ik betwijfel het hoor…

WHAHAHAHAHAHAHA echt SUPER!!! :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

hahhaah komisch

Oh ze sliep



Maar ik lees zelf ‘gewoon’ uit pippi langkous voor nu

(het gaat steeds beter!) :dance:

Hihi, we zien het wel over 18 jaar!! :stuck_out_tongue:

Als we hier dan nog met zijn allen zitten te kokken :think: 8)

Mijn ervaring… maakt niet uit WAT je leest ALS je maar voorleest en als er maar plaatjes in staan waar ze naar kan wijzen en de blaadjes kan omslaan.



Mijn meisje is het nu zo gewend dan als de laatste bladzijde omgaat zij het verhaaltje uitblaast (en dan blaast ze dus ook echt).

Slapen komt er hier meestal toch niet van terrecht aangezien ze met z’n twee op 1 kamer liggen :roll:

Kiddo, dat is niet vreemd. Ik weet niet hoe vaak manlief hier de relativiteitstheorie heeft uitgelegd aan Anna Sofie.





Ze begrijpt het overigens nog niet :roll: :mrgreen:

*Gaat nu alvast op zoek naar de Odyssee om morgen aan Jules voor te lezen bij het slapen gaan *



:mrgreen:

@lydia wrote:

Kiddo, dat is niet vreemd. Ik weet niet hoe vaak manlief hier de relativiteitstheorie heeft uitgelegd aan Anna Sofie.





Ze begrijpt het overigens nog niet :roll: :mrgreen:




Wat een hardleers kind heb jij zeg!!

ik vind het wel pittig :lol:

LOL :lol: