A.s woensdag geeft Tim zijn 1e feestje en heb al allerlei spelletjes…wat dingen met prijsjes enz…
Nu wilde ik ook een vorm doen van petje op/petje af…oftewel ik stel een vraag en petje op als het ene antwoord is, petje af als je het andere antwoord is.
Maar goed…ik heb 7 jongens in de leeftijd 4-6 jaar en moet een hele lijst met vragen op gaan stellen want wil het spel een paar x spelen[ook met prijsjes]en heb jullie hulp een beetje nodig…dus kom maar op met de vragen[aub in ieder geval met een goed antwoord…haha]
poeh… jij bent enthousiast voor een eerste kinderfeestje. Voor een 4 jarige lijkt me dit nog een beetje lastig. Zeker als je er competitie van maakt met kinderen die 6 jaar zijn.
Het moeten dan vragen zijn die voor een 4 jarige te behappen zijn en voor een 6 jarige niet zo makkelijk dat ze steeds winnen…
nou… dat lijkt mij ook iets te enthousiast
Ik denk niet dat het kan eigenlijk, gezien het leeftijdsverschil. En als je het doet zou ik zeker het wedstrijdelement eruit zien te halen.
Verder doen hier vragen over dieren het altijd goed
Oke meiden thanx…zit trouwens een beetje te liegen zie ik nu…ik bedoel 4½-5½ jaar…
Krijgt iedereen een prijsje?
Je kunt ook andere vragen stellen:
Petje op als je rode sokken hebt
Petje af als er thuis een baby is
Petje af als je thuis een hond hebt
Petje af als je een trui met capuchon aan heb
Etc.
Yep…ik zorg dat eind van het feestje iedereen zeker 1 prijsje hebt… :mrgreen: