@oessie wrote:
draag jij wel eens een leggingNee, vind ik lelijke dingen, vooral bij stevigere dames die denken dat ze het nog kunnen hebben en dan overal hun vetophopingen ermee zichtbaar maken. Bah!
@oessie wrote:
draag jij wel eens een leggingNee, vind ik lelijke dingen, vooral bij stevigere dames die denken dat ze het nog kunnen hebben en dan overal hun vetophopingen ermee zichtbaar maken. Bah!
niet echt slank maar ook niet dik. Ik ben gewoon denk ik.
minister van vws!
@oessie wrote:
heb jij al een poepluier verschoond vandaag?Drie zelfs! Stijn had een beetje diaree vandaag en dat stonk en plakte toch aan zijn gat vast. Heb hem vanmorgen zo onder de douche geschoven. Zijn liesjes waren er ook helemaal rood van. Arm ventje!
de diversiteit!
Ben er trouwens wat minder want ik heb last van mijn ogen:
En dat begon gisteravond ineens. Eerst ontzettende jeuk, geprobeerd om dat te negeren maar dat wilde niet dus toch in mijn ogen gewreven. En ik vond het raar aanvoelen. Toen ik in de spiegel keek zag ik dat mijn ooglid onder mijn rechteroog helemaal opgezet is. Dus ik een koude natte doek op mijn ogen gelegd (balen, wilde House kijken) en op de bank gaan liggen. Na een half uur keek ik weer in de spiegel en tot mijn verbazing is mijn linkeroog er nu nog erger aan toe. Zowel onder als boven mijn oog opgezet, mijn ogen zelf zijn rooddoorlopen en mijn linker oog zelf is ook opgezet. Het leek net of bij mijn linkeroog de oogbol groter is (wat wit hoort te zijn) dan mijn iris, net of die als het ware dieper naar achteren ligt.
Toen ik vanmorgen wakker werd was het niet verbeterd dus ik ga straks maar de huisarts bellen want dit is niet fijn. Ik kan niet zo goed kijken als anders en het voelt gewoon erg onplezierig aan, net of er druk op staat. Ik word er niet knapper van.
Groetjes van Marloes
SNS-bank
Rooddoorlopen en jeukt als de neten!! Om dol van te worden. Medicatie begint wel wat aan te slaan. Dus niet oz heel dik meer maar ik krijg veel vragen van mensen wat er met mij aan de hand is en of het wel gaat met me.