Meeste dingen gaan via automatisch incasso en de rest doet mijn man. :mrgreen:
Wassen, drogen, vouwen en eventueel strijken, verder wat opruimen, schoonmaken en kok-en!!!
boontjesd met broccoli (had nog over van gisteren) aardappelen, groenteschijf en voor de mannen worstjes.
af en toe wel, niet zo vaak.
Soms doe ik groetneballetjes met stukjes paprika en ananas ertussen. Of vegetarische sateh. Of maiskolf met honing insmeren en op de bbq leggen. Ow oessie, ik krijg helemaal trek, zelfs op dit tijdstip al!
Ik heb nog geen idee :think: Ik wil zo even naar de markt lekker verse groenten inslaan.
Nee, zit voor in de hal in de schaduw met de achterdeur open want Stijn heeft het heen en weer.
5:55, want toen ging de wekker (en ik lag nog zo lekker te slapen
en schrok er van)
Niet zo bewust, dat heb ik af en toe maar. Het schijnt dat iedereen altijd droomt maar dat je dat vaak vergeten bent als je ontwaakt.
Dat was afgelopen najaar toen ik het zo benauwd had volgens mij. :think: Oh nee afgelopen voorjaar zijn er twee bultjes op mijn hoofd weggehaald.
omdat ons huis hier woont :mrgreen:
rijtjeshuis met voortuin, achtertuin, heel dertien in een dozijn!
@Loessie wrote:
heb je nog wensen die niet uitgekomen zijn??De wens die ik heb kan helaas niet uitkomen, namelijk dat mijn neefje gezond zou zijn geboren en een lang leven had gehad in plaats van maar zes dagen te worden en zo ziek te zijn geweest.
@oessie wrote:
zou je nog meer kinderen willen?In mijn hart is altijd ruimte over maar helaas is het huis vol en is het financieel ook niet zo verstandig om nog meer kinderen te krijgen. Dan zou ik ze allemaal naar opvang moeten doen en dat wil ik niet.
@oessie wrote:
hoe maak jij je oren schoonMet een washandje en als het naar mijn idee echt nodig is met een wattenstaafje!
@bianca81 wrote:
brand jij regelmatig kaarsjes ?In de winter wel maar nu niet omdat het zo lang licht is.
nee, al denken de heren soms dat ons bed een trampoline is :?
@oessie wrote:
ben jij een echte jongensmama?Met drie zoons kan ik alleen maar ja zeggen. haha Sta vaak met ze te voetballen en zo.
@bianca81 wrote:
Als je iemand zou kunnen supporten ergens mee wat zou je doen ?Dan zou ik mijn vriendin die nu zwanger is steunen, na haar miskraam is ze nu zo onzeker deze zwangerschap. Als het kon zou ik er persoonlijk voor zorgen dat haar kindje gezond en wel is maar dat kan niet dus nu steun ik haar zo veel ik kan.