vraaje over test + foto =>> ZWANGER

hey dames,

vandaag heb ik een testje gedaan, nu al 4 dagen overtijd.

hieronder kan je het resultaat bekijken.

ik heb 2 streepjes: maar deze lopen niet over de hele lengte van de venstertjes … ik heb dit nog nooit gezien, zelfs niet bij andere leden hier op het forum.

Mag ik me nu zwanger achten? ik voel me toch anders … zwanger …

(voor de geïnteresseerde: tis een testje van het kruidvat)

hopelijk kunnen jullie me verder helpen

grtz

KK

Hmmm, zou het niet durven zeggen eigenlijk…

Mijn eerste reactie is: zwanger, maar ik heb dit ook nog nooit gezien…

Ik zou voor de zekerheid morgen een nieuwe test doen :smiley:

Als ik het zo bekijk, dan zeg ik ook zwanger.

Heb het weliswaar ook nog nooit gezien, maar als je niet zwanger zou zijn dan zou er volgens mij helemaal niks te zien zijn.

Dus alvast een voorzichtig “gefeliciteerd”!

Tja hijs wel VET DUIDELIJK vind ik, koop morgen anders eens bij de kruidvat die andere testjes (2 voor 4,98 ) zijn van die kleinen rechthoekige, daarmee teste ik al een week voor mijn NOD positief, maarre ik zeg ZWANGER !! :thumbup: :inlove:

ik heb vandaag al een nieuwe gekocht en ga deze morgenvroeg doen … ik voel me echt anders, dus ik denk zwanger. ik ben ook van mening dat ik anders geen 2 lijntjes zou hebben.

hopen op een duidelijke test morgen …

mijn ventje weet nog van niets, hij weet zelf niet dat ik overtijd ben …

het zal een grote verrassing zijn :smiley:

(begrijp me niet verkeerd, wij zijn wel degelijk bezig voor een kindje, maar mijn ventje is van mening dat je de natuur moet laten doen …)

ja je zou zeggen dat hij geen hcg zou aangeven anders maar dit is toch een duidelijke tweede lijn!!!

spannend hoor wat een verrassing zal het zijn voor je vriend :lol:

hey ik terug,

ik heb alvast iets voorbereid om af te geven mocht het blijken dat ik morgen nu effectief zwanger ben …

ik heb een plastiek cylindervormige doos met deksel, beplakt met een blauw papiertje (incl het click-deksel)

op de buitenkant heb ik allemaal vraagtekens gezet samen met hartjes.

op het dekseltje de tekst “Open Mij !”

in de doos heb ik een papiertje geplakt met volgende teskt “Mag mama me houden ?” (ik heb ons 1ste kindje laten weghalen toen ik 18 was en nog naar school ging)(bij deze de allerlaatste bevestiging op een Ja, ik heb er al zoveel gehad, maar deze is symbolisch 8)

in de doos komt nog een fopspeen, een paar kousjes en mijn positieve test.

dees dooske ga ik dan maandag in zijn auto zetten, zodat als hij vertekt naar het werk hij de doos ziet liggen …

( het kan zijn dat ik ze op een ander en meer geschikt moment geef, tzal waarschijnlijk op het gevoel zijn )

wat denken jullie van mijn ideetje …

grtz

kk

oehhh kun je zo lang wachten met vertellen? Ik zou etmeteen geven als ie van zijn werk kwam op de dag dat ik heb getest.

vind het idee grappig, hoewel ik zelf voor een andere tekst zou kiezen dan zo’n vraag, maar dat is aan jou :slight_smile:

Leuk, maar ik zou het niet op een ochtend doen voor ie naar zn werk gaat.

Ik zou zn gezicht willen zien.

Waarom doe je de test niet gewoon samen?

Ja die tekst ook, mag mama mij houden vind ik ook niet zo’n leuke, maar voor jullie is dat misschien anders.

Ik zou de test liever alleen doen, dan heb ik een reden om een kado-ke te geven :smiley: en ook ik wil het “verrassingseffect”

miss idd beter om het hem morgenavond te geven …

welke tekst hadden jullie anders in gedachte (ik kan hem der nog steeds uithalen, het is er met kleefband ingeplakt, dus edit-en kan nog :wink:

grtz

en thx voor de tips

KK

hey dames,

hier deze ochtend een testje gedaan,

wat denken jullie…

grtz

KK

ik zeg

ZWANGER!!! :mrgreen: :inlove: :dance: :dance: :dance:

van harte gefeliciteerd.

ik zou het deze avond vertellen, met doos en een tekstje want ik zou ook zijn gezicht willen zien !

Ik deed het zo toen ik zwanger was van Michaël. Het is Rob zijn eerste en enige kindje. Hij was voordien 25 j getrouwd en ongewild kinderloos gebleven…

Ik had een mail gestuurd naar ons eigen emailadres. Toen Rob thuis kwam, zei ik heel luchtig : lieverd, er is mail voor jou.

Volgend tekstje was in bijlage…

Zwanger zijn

Vol trots dragend

Uit liefde

Van ons in mij

Een kleine toekomst

Een geschenk

Nu en later

Een overeenkomst

In mijn buik verpakt

Van ons

Door ons

Liefdevol contact

Samen beleven

Er naar uit kijkend

Op wie lijkend

Het nog ongeboren leven

De verassing

Het begin

van de laatste

Een machtige aanpassing

Lieverd,

Deze boodschap is heel bijzonder !!!

Onze wens lijkt in vervulling te gaan :

Wij verwachten in november een wonder!!

Hoef ik nog te vertellen dat hij wel héééééééééél erg ontroerd was?

liefs

Gerda

ZWANGER!!!

Gefeliciteerd…

GEFELICITEERD…

gefeliciteerd :inlove:

en veel plezier met het geven van het cadeautje :mrgreen:

Eeeeeeeeeeeeeecht wel zwanger :dance: !!

Van harte!!!

Misschien heb je die eerste test niet plat neergelegd, maar op z’n kant gezet :think: ?

[offtopic] Gerda, wat lief… Zelfs ik wordt er emotioneel van (ben niet zo heel emo en ook neit zwanger), dus je hoeft er niet bij te vertellen hoe Rob reageerde :mrgreen: [/offtopic]

gefeliciteerd!

Zie je nou wel…Gefeliciteerd !! :dance: :dance: :dance:

Kun je gelijk een mooie banner maken :wink:

Ik heb ook een gedichtje erbij gedaan op gedachten-gedichten met het bekende ervoor en erachter, staan leuke toepasselijke gedichten voor iedereen :thumbup: :thumbup:

Laat je nog even weten hoe ie reageerde?? :wink: