Omdat ze het zo leuk vindt op KoK, omdat ze hier ook al wel even ‘rondwaart’, omdat ze nu moderator is maar ook gewoon omdat ze mijn vrouw is :mrgreen:
Vraag maar raak aan Mamy dus.
Zal ik eens beginnen met dezelfde vraag die in mijn topicje als 1e stond:
Hoe ben je eigenlijk op Kindje op Komst terechtgekomen?
wat gaje eten vanavond?
Hoe heb je DannySan ontmoet?
wat is jou grootste blunder
Hoe ben je eigenlijk op Kindje op Komst terechtgekomen?
Ik kwam al op een ander forum en daar waren een paar dames die ook hier kwam en die hebben me op KOK attent gemaakt.
wat gaje eten vanavond?
Lekker oerhollands, aardappeltjes met sperziebonen en een bal gehakt met uitjes :drool:
Hoe heb je DannySan ontmoet?
Op het destijds zeer grote netwerk van ICQ-chat. We waren beiden niet op zoek naar een partner, (ik was nog getrouwd, zij het niet echt gelukkig) maar naar iemand om gewoon gezellig mee te kletsen.
Van beide kanten was er dus een klik zo achter het scherm en na de eerste ontmoeting (die op 20 juli plaatshad) woonden we op 4 oktober van datzelfde jaar al samen :inlove:
wat is jou grootste blunder
ehm.... :think: ik denk...een hele kerst-kerkdienst van mijn zoon's school bijwonen met het prijskaartje nog, zichtbaar, aan mijn kleding :oops:
hoewel mijn eerste huwelijk ook even door mijn hoofd schoot :wink: :silenced:
doe jij een sport?
@oessie wrote:
doe jij een sport?
wegens verschillende lichamelijk problemen op dit moment even niet nee
wat ga je donderdag doen?
@oessie wrote:
wat ga je donderdag doen?
Nog géén idee eigenlijk, onze auto gaat 3 dagen naar de garage voor diverse onderhoud en de jaarlijkse APK, ik denk uitslapen met man en kind (de oudste is niet thuis) en dan lekker genieten van hopelijk mooi weer, even een stukje fietsen ofzo, of lekker naar de kinderboerderij misschien…
Nog niet echt over nagedacht!
heb je je vakantie al geboekt?
@oessie wrote:
heb je je vakantie al geboekt?
jaaaaaaaa ehhhhhhhhhhhhm een soort van dan :lol: :lol:
Onze vakantie is al begin dit jaar geboekt…we gaan schrik niet: 10 kilometer verderop :mrgreen:
Nee even serieus hoor: wij hebben ons eerste huis gekocht en we krijgen 1 juli de sleutels, dus we zullen deze keer niet op vakantie gaan maar voornamelijk aan het klussen/verhuizen zijn

wat voor soort woning is dat?
@oessie wrote:
wat voor soort woning is dat?
we verhuizen van een flat naar een 6 kamer eengezinswoning
heb je huisdieren
@oessie wrote:
heb je huisdieren
Nee niet meer, onze pers die flink aan het dementeren was begon uit te halen naar onze dochter zonder aanwijsbare redenen. Met pijn in ons hart hebben we een plekje gevonden voor haar waar ze gelukkig nog even haar laatste jaren mag slijten (gelukkig bij familie dus we houden bij hoe het met haar gaat)
heb jij een wiskundeknobbel?
@oessie wrote:
heb jij een wiskundeknobbel?
nouuuu knobbel…knobbeltje dan…
ik kan met talen ook aardig uit de voeten hoor, maar ik ben zeker zéér rekenkundig ingesteld
heb jij crocs?
@oessie wrote:
heb jij crocs?
Nee, wel gehad maar die zijn ingepikt door zoonlief, man en dochter hebben wel een paar trouwens :mrgreen:
wat voor kleur crocs?