Vraagmaarraak aan DannySan

@bianca81 wrote:

@DannySan wrote:
@bianca81 wrote:
haah ouderwets klinkt als of je oud bent 8) :angel:

Bijna 36, is dat oud?

Oud is hoe je je voelt denk ik…

hiihih ouder als ik dan haha

idd zoals je je voelt hé?

Welke games op de computer wii x box oid vind je leuk?

Op de computer (want wii enzo hebben we niet) vind ik soms first person shooters (zoals Unreal Tournament 3) leuk, en soms ook The Sims 2 (zit vol spanning te wachten op Sims 3), en soms van die leuke 'klik en los op puzzel spelletjes en soms ook weer race-spelletjes.

Van alles wat dus :mrgreen:

@Matsjo wrote:

Heb jij een favoriete onderbroek?

:mrgreen: Nee hoor, onderbroek is meer een praktisch ding voor mij zeg maar verder niets.

@hedwich wrote:

Wat eet je echt niet ?

Lever!

@veertje wrote:

Hoe jong ben je?

over 4 daagjes 36 jaar jong

@bianca81 wrote:

waar ben je waar blijf je wanneer kom je hier antwoorden geven ?

:mrgreen:

Ik was vandaag érg druk op mijn werk (en ga zometeen nog terug), en maak nu even tijd voor antwoorden :thumbup: 8)

@bianca81 wrote:

heb je een goede nacht geha d ?

ben je gisteravond uit geweest of op visite ?

Ja hoor, heb als een betonblok geslapen.

Gisteravond aan het werk geweest, en een nieuwe kast + commode gehaald voor onze dochters kamer in het nieuwe huis (koopje gescoord door Mamy op MP :thumbup: ).

aha beetje van alles wat dus.

Neem je medicijnen dagelijks.?

Wat zijn je plannen voor morgen?

heb je je belastingaangifte ook al gedaan?

@bianca81 wrote:

aha beetje van alles wat dus.

Neem je medicijnen dagelijks.?

Ik heb helaas last van het ‘Restless Legs’ syndroom, en slik daar dagelijks 's avonds voor het slapen gaan een pilletje voor dat mijn (been)spieren ietwat ontspant.

@Matsjo wrote:

Wat zijn je plannen voor morgen?

Op tijd op om nog wat dingen voor mijn werk voor te bereiden, om 07:30 dochter wakker maken samen met Mamy en hun beiden een kus geven en dan op naar het werk tot 17:00 uur.

's avond de 1e avond deze week NIET overwerken ( :mrgreen: ) en dan ff rieleksen op de bank :thumbup:

@bianca81 wrote:

heb je je belastingaangifte ook al gedaan?

Ja, hebben we laten doen (zoals wel al een aantal jaar doen), we verwachten de kopie-opgave van de accountant deze week in de bus; met weer een leuke ‘leuker kunnen we het niet maken, meer teruggeven wel - actie’ :slight_smile:

Wat vind jij van zangeres Adele?

@schoen wrote:

Wat vind jij van zangeres Adele?

Geweldige jazzy zangeres, voor iemand die net 20 is geworden heeft ze een fantastische stem; ook nog een heel bescheiden persoontje.

Een aanwinst voor de muziek-wereld, ben alleen benieuwd hoe lang ze ‘stand’ houdt met al die Gabriella Cilmi’s enzo :think:

weet jij je topic niet meer te vinden ?

Verdwaal jij ook wel eens op KOK?

@hedwich wrote:

weet jij je topic niet meer te vinden ?

Jawel hoor, maar was even ‘bezig’ met andere dingen :mrgreen: :roll: :shifty: :think:

Onder andere een verhuizing enzo… als dat weer achter de rug is zit mijn vakantie er echter helaas ook weer op, maar zal het één en ander weer wat meer in het ritme komen. :mrgreen:

Don’t worry Jildau :thumbup:

@Ron wrote:

Verdwaal jij ook wel eens op KOK?

Nee hoor, ik forum altijd via de ‘actieve topics’ en daardoor kijk ik eigenlijk wel in alle rubrieken waar dus wat gepost is.

Waarvan ik denk: “Hee, interessant” of “waar gaat dit over?” reageer ik dan eigenlijk gewoon.

En de ene keer voor hulp, of de andere keer in het spelletjeshoekje.

vind jij fietsen leuk?

ben jij wel eens op zoek gegaan naar kabouters?