Welke games op de computer wii x box oid vind je leuk?
Op de computer (want wii enzo hebben we niet) vind ik soms first person shooters (zoals Unreal Tournament 3) leuk, en soms ook The Sims 2 (zit vol spanning te wachten op Sims 3), en soms van die leuke 'klik en los op puzzel spelletjes en soms ook weer race-spelletjes.
Gisteravond aan het werk geweest, en een nieuwe kast + commode gehaald voor onze dochters kamer in het nieuwe huis (koopje gescoord door Mamy op MP :thumbup: ).
Ik heb helaas last van het ‘Restless Legs’ syndroom, en slik daar dagelijks 's avonds voor het slapen gaan een pilletje voor dat mijn (been)spieren ietwat ontspant.
Op tijd op om nog wat dingen voor mijn werk voor te bereiden, om 07:30 dochter wakker maken samen met Mamy en hun beiden een kus geven en dan op naar het werk tot 17:00 uur.
's avond de 1e avond deze week NIET overwerken ( :mrgreen: ) en dan ff rieleksen op de bank :thumbup:
Ja, hebben we laten doen (zoals wel al een aantal jaar doen), we verwachten de kopie-opgave van de accountant deze week in de bus; met weer een leuke ‘leuker kunnen we het niet maken, meer teruggeven wel - actie’