Gewoon omdat hij het zo leuk vind op KoK :mrgreen:
Dus dames: kom maar op met die vragen, hij is altijd erg eerlijk met antwoorden (sprak ik uit ervaring! )
Begin ik met vraag 1:
Hoe ben je op KoK terecht gekomen?
…
Lees je de krant op het toilet?
@mamy wrote:
Gewoon omdat hij het zo leuk vind op KoK :mrgreen:
Dus dames: kom maar op met die vragen, hij is altijd erg eerlijk met antwoorden (sprak ik uit ervaring!)
Begin ik met vraag 1:
Hoe ben je op KoK terecht gekomen?
:twisted: en bedánkt Mamy :-*

Ik ben op KoK terechtgekomen dankzij mijn vrouw Mamy, die hoog opgaf over dit forum, over de volwassenheid in meningen en discussies.
@bianca81 wrote:
wat vind je van "ons"de dames ?
Ik vind vrouwen magnifieke wezens, niet altijd te bevatten maar desalniettemin zijn wij mannen NIETS zonder onze vrouwen :thumbup:
Ik snap evenwel niet altijd de drijfveren van sommige dames waarom ze op bepaalde manieren op topics/meningen reageren, maar dat is ook iets wat per persoon verschilt denkik.
@Matsjo wrote:
Lees je de krant op het toilet?
Ik lees zelden kranten, ik haal mijn nieuws op internet, via teletekst en de radio; dus al helemaal niet op het toilet.
Daar ligt echter wel meestal het boek wat ik aan het lezen ben (ik ben een letterfreak, en verslÃnd boeken), dit soms tot ergenis van Mamy als ik weer eens al ‘zittend op het toilet, verdwaal in mijn boek’. :mrgreen:
Hoe komt het denk jij dat maar weinig mannen de weg naar kok vinden ?
…
@hedwich wrote:
Hoe komt het denk jij dat maar weinig mannen de weg naar kok vinden ?
Omdat - denk ik he? - heel erg veel mannen niet zeggen wat ze denken/voelen… en als ze dat al niet durven/kunnen zéggen, dan kunnen ze dat al helemaal niet vertalen naar letters.
Veel mannen zijn nog steeds overtuigd dat je altijd sterk/stoer/alwetend moet zijn (zelfs als je dat nÃet bent); en hebben het invoelend vermogen van een pindadopje :roll: