Gewoon omdat hij het zo leuk vind op KoK :mrgreen:
Dus dames: kom maar op met die vragen, hij is altijd erg eerlijk met antwoorden (sprak ik uit ervaring! )
Begin ik met vraag 1:
Hoe ben je op KoK terecht gekomen?
…
Lees je de krant op het toilet?
@mamy wrote:
Gewoon omdat hij het zo leuk vind op KoK :mrgreen:
Dus dames: kom maar op met die vragen, hij is altijd erg eerlijk met antwoorden (sprak ik uit ervaring!)
Begin ik met vraag 1:
Hoe ben je op KoK terecht gekomen?
:twisted: en bedánkt Mamy :-*

Ik ben op KoK terechtgekomen dankzij mijn vrouw Mamy, die hoog opgaf over dit forum, over de volwassenheid in meningen en discussies.
@bianca81 wrote:
wat vind je van "ons"de dames ?
Ik vind vrouwen magnifieke wezens, niet altijd te bevatten maar desalniettemin zijn wij mannen NIETS zonder onze vrouwen :thumbup:
Ik snap evenwel niet altijd de drijfveren van sommige dames waarom ze op bepaalde manieren op topics/meningen reageren, maar dat is ook iets wat per persoon verschilt denkik.
@Matsjo wrote:
Lees je de krant op het toilet?
Ik lees zelden kranten, ik haal mijn nieuws op internet, via teletekst en de radio; dus al helemaal niet op het toilet.
Daar ligt echter wel meestal het boek wat ik aan het lezen ben (ik ben een letterfreak, en verslÃnd boeken), dit soms tot ergenis van Mamy als ik weer eens al ‘zittend op het toilet, verdwaal in mijn boek’. :mrgreen:
Hoe komt het denk jij dat maar weinig mannen de weg naar kok vinden ?
…
@hedwich wrote:
Hoe komt het denk jij dat maar weinig mannen de weg naar kok vinden ?
Omdat - denk ik he? - heel erg veel mannen niet zeggen wat ze denken/voelen… en als ze dat al niet durven/kunnen zéggen, dan kunnen ze dat al helemaal niet vertalen naar letters.
Veel mannen zijn nog steeds overtuigd dat je altijd sterk/stoer/alwetend moet zijn (zelfs als je dat nÃet bent); en hebben het invoelend vermogen van een pindadopje :roll:
Mamy noemt mij vaak een ‘half wijf’ omdat ik het - gek genoeg misschien - vaak beter met vrouwen kan ‘vinden’ dan met mannen, vrouwen hebben gewoon meer te zeggen en de - vaak - radicaal andere denk- en redenerings-wijze bevalt me wel.
En misschien ook omdat we op KoK niet het “HD-tv hoekje” het “Upgrade je PC-hoekje” en het “hoe snel kan jouw auto-hoekje” hebben? :think: :mrgreen:
@bianca81 wrote:
Ben je ge abonneerd op een tijdschrijf en zo ja welke ?
Nope, geen enkel tijdschrift…
Als ik informatie nodig heb voor mijn ontwikkeling of nieuwsgierigheid dan zoek en vind ik dat wel.
mwahahah tijdschrijf ms een nieuw woord voor in "HET"boek …
je snaptte me zie ik.
Wat vind jij een geniale uitvinding?
hoeveel jaartjes ben je?
@bianca81 wrote:
Wat vind jij een geniale uitvinding?
De computer natuurlijk, anders kom ik ook niet op KoK, had ik geen werk gehad, en geen vrouw en geen kist vol met dvd’s :mrgreen:
Ik (wij) zijn erg digitaal ingesteld, al vergeten we de ‘niet-digitale’ dingen ook niet uit het oog natuurlijk.
geloof je in dat er meer is tussen hemel en aarde?
@oessie wrote:
hoeveel jaartjes ben je?
BÃjna 36 jaar (over 1 week exact :mrgreen: ) ik ben 2 weekjes na mijn dochter jarig :thumbup: :dance:
@bianca81 wrote:
geloof je in dat er meer is tussen hemel en aarde?
:think: Ik heb altijd heel erg hard geroepen van nÃet, maar op zowel onze trouwkaart als op het geboortekaartje van onze dochter stonden teksten die daar wel naar refereerden…
Maar wát het nu is, daar ben ik nog niet achter…
Ben jij materialistisch ?
ga jij naar de kerk
@hedwich wrote:
Ben jij materialistisch ?
Hoe stom ook, eigenlijk alleen op het gebied van techniek… voor de rest eigenlijk niet; ik ben ongelooflijk blij met hoeveel getrouwd zijn en papa zijn voor me doet, en dat is meer dan geld of huizen of auto’s me ooit zouden kunnen geven…
@oessie wrote:
ga jij naar de kerk
Alleen maar naar sommige kerken omdat het gevóel wat ik in een kerk krijg er 1 is van ‘rust’, maar niet vanwege het religieuse aspect.