:think: Als mijn familie en geliefden daaronder zouden vallen… die!
Daar ben ik graag en veel mee bezig
Anders denk ik toch wel badminton (voor het eerst na veel jaar weer opgepakt), en na gisteravond heerlijk spelen/uitleven voelde ik me echt gewoon goed! :mrgreen:
Het is een heerlijk melodieus nummer, waarbij ik mijn ogen kan sluiten en nadenken hoe en waar ik nu in mijn leven sta; wat ik ermee doe, hoe bijzonder het leven eigenlijk is, en dat ik dat niet moet gaan verspillen met zinloos gedrag maar moet genieten van het hier en nu en moet blijven vasthouden wat goed en fijn is.
En ook op zoek gaan naar het nieuwe, het ontdekken - soms moeilijk, maar wel belonend - van dingen die je nooit in je hele leven gedacht had te doen.
En dat kunnen kleine dingen zijn, zoals het weer oppakken van een oude sport die je altijd heel leuk vond, maar waarvoor je altijd weer een reden vond om het niet te doen; het gaan werken aan mijn gewicht en conditie… ach dat zijn maar een paar dingen, ga ik je hier op KoK niet mee vermoeien; binnenkort maar eens wat afspreken met zijn allen? :thumbup: :mrgreen:
Zijn zolder vind hij prima, lekker rustig voor hem alleen :thumbup: :mrgreen: (en zijn tv + playstation + pc stonden al startklaar en aangesloten, wat wil je nog meer? )
of was ik nu ook zo stil live als aan de telefoon ? :mrgreen:
Jij ‘live’ stil?
Echt niet! Jij live gezellig en humoristisch en welbespraakt en je maakt een goede salade en je vond hett toetje lekker en het bakkie koffie daarna en even kleppen met zijn allen ook :thumbup: