Vraagmaarraak aan DannySan

@bianca81 wrote:

ms dat je hen ook niet herkent ?

dit zijn ze :mrgreen:

Jaaa, die! :dance:

@bianca81 wrote:

Wat is grootste hobby ?

:think: Als mijn familie en geliefden daaronder zouden vallen… die!

Daar ben ik graag en veel mee bezig :slight_smile:

Anders denk ik toch wel badminton (voor het eerst na veel jaar weer opgepakt), en na gisteravond heerlijk spelen/uitleven voelde ik me echt gewoon goed! :mrgreen:

@bianca81 wrote:

welk muziek nummer vind jij geweldig en waarom ?

(meen dat ik hedje en mamy gevragad heb jou niet ) hahah

Oei, dá's een moeilijke voor mij…

Dat kan van uur tot uur verschillen, of per dag… zoveel muziek waar ik mee in aanraking ben gekomen in mijn leven…

Ik weet wel welk nummer nú voor mijn gevoel geweldig is…

“Life’s what you make it” van Talk Talk

Zegt veel over mij nu, en zou éigenlijk nu vertaald kunnen worden naar: “Life’s what I make it”…

http://www.youtube.com/watch?v=mXsmyLtpxlA

Het is een heerlijk melodieus nummer, waarbij ik mijn ogen kan sluiten en nadenken hoe en waar ik nu in mijn leven sta; wat ik ermee doe, hoe bijzonder het leven eigenlijk is, en dat ik dat niet moet gaan verspillen met zinloos gedrag maar moet genieten van het hier en nu en moet blijven vasthouden wat goed en fijn is.

En ook op zoek gaan naar het nieuwe, het ontdekken - soms moeilijk, maar wel belonend - van dingen die je nooit in je hele leven gedacht had te doen.

En dat kunnen kleine dingen zijn, zoals het weer oppakken van een oude sport die je altijd heel leuk vond, maar waarvoor je altijd weer een reden vond om het niet te doen; het gaan werken aan mijn gewicht en conditie… ach dat zijn maar een paar dingen, ga ik je hier op KoK niet mee vermoeien; binnenkort maar eens wat afspreken met zijn allen? :thumbup: :mrgreen:

Hoe vond R zijn thuiskomst en wat vond hij van zijn zolderverdieping ?

@bianca81 wrote:

Hoe vond R zijn thuiskomst en wat vond hij van zijn zolderverdieping ?

R vond zijn thuiskomst érg leuk!

Wij ook, mede ook omdat hij 11 cm. gegroeid was en nu dus boven Jildau én Mamy uittorent :mrgreen:

Zijn zolder vind hij prima, lekker rustig voor hem alleen :thumbup: :mrgreen: (en zijn tv + playstation + pc stonden al startklaar en aangesloten, wat wil je nog meer? :angel: )

JUllie zijn lief,

dank voor je foontje

excuus, ik sla dicht voor foon hoor ben een hele slechte beller :oops:

maar was echt blij :thumbup: thnx dus :-*

@bianca81 wrote:

JUllie zijn lief,

dank voor je foontje

excuus, ik sla dicht voor foon hoor ben een hele slechte beller :oops:

maar was echt blij :thumbup: thnx dus :-*

Doen we het gewoon ‘live’ vanmiddag over dan is er niet foon tussen :thumbup: :mrgreen:

Ging beter hé

of was ik nu ook zo stil live als aan de telefoon ? :mrgreen:

@bianca81 wrote:

Ging beter hé

of was ik nu ook zo stil live als aan de telefoon ? :mrgreen:

Jij ‘live’ stil?

Echt niet! Jij live gezellig en humoristisch en welbespraakt en je maakt een goede salade en je vond hett toetje lekker en het bakkie koffie daarna en even kleppen met zijn allen ook :thumbup:

Dus ja: een stúk beter! :mrgreen:

whoehahaha je belt me nooit weer hé? traumatisch zo een ervaring

valt mee hoor , komt ook wel los.

Enneuh vandaag ? Lekker R ook thuis weer.

Maak er een leuke dag van.

Tot laterz