Vraagmaarraak aan DannySan

kom je met net zo een leuke foto thuis als ik heb van mezelf :angel:

ik hoop dat jullie ene fijne dag hebben geniet er van :thumbup:

Hoe heb jij zelf de dag met Jan ervaren ?

Heb jij alle kabels en toestanden van apparaten aan gelsoten in je woning ?

heb jij inmiddels geshopt voor korte broeken ?

@Heleen wrote:

oo walibi, dat ken ik niet is vast erg leuk,

gaan de andere 3 dames ook mee?

Walibi was érg leuk :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

De kleine knul heeft er ook (net als ik) erg van genoten (al was het warm, veel wespen en werden de rijen gestaag langer).

Ik wist niet dat ik nóg meer dames had dan de 3 die er lekker een meidendag van hebben gemaakt :think: :mrgreen: 8)

Oftewel nee, die gingen niet mee… voor de kleinste biedt Walibi eigenlijk niet zo veel (verhoudingsgewijs is dit park meer op knullen van 8 gericht - of van ouder dan 8 natuurlijk :wink: )

En de 2 oudste vinden achtbanen, rond-draaidingen en stuiterdingen eigenlijk niet helemaal hun ding; dus aan mij de zware taak om met de kleine knul daar állemaal langs te gaan (die ook dan Danny, en dan die, en dan natuurlijk die, en dan dat watergevecht ding als laatste, en ik wil he-le-maal nat worden :thumbup: 8) )

En owh ja, doen we nóg een keer een achtbaan als afsluiter?

@bianca81 wrote:

1 net zo een grote koelkast model als ik nu heb met toch eig grotere vriesvak en werkend mn hahahahaah

hey euhm als mamy online komt ze heeft pb

de prijzen-commissie zal dat in beraad nemen, moeten we nog wel even vernemen precies waaróm dat vriesvak van uw huidige model het niet doet :angel:

@bianca81 wrote:

kom je met net zo een leuke foto thuis als ik heb van mezelf :angel:

Nope, alle momenten zitten in mijn koppie (net als bij mijn gezelschap van deze leuke dag!)

Vond de foto’s ook niet erg bijzonder, al ging ik er na 2 achtbanen op letten en dus een zo mal mogelijke snoet maken :lol:

@bianca81 wrote:

ik hoop dat jullie ene fijne dag hebben geniet er van :thumbup:

Dat hebben we zéker gedaan!

We stonden om 09:40 voor het “lint” dus waren goed op tijd (maar goed ook, want toen stond al bijna het hele voorportaal vol) en gingen hup meteen de 1e achtbaan in.

Kreeg 'ie meteen de vuurdoop van een “vette achtbaan” (stond ook letterlijk een beetje te tollen toen 'ie er uitkwam :mrgreen: ).

Het weer was goed, de sfeer was goed en alle achtbanen verorbert (ínclusief Goliath! :thumbup:)

Ik: “Yesssss, de rijen zijn kort; zullen we nóg een keer?”

Jan: “Ik ben een beetje duizelig, misschien later wel” :doh: :mrgreen: (en dat van de jongeman die in de wachtrij nog zei: “Goh hij gaat niet eens over de kop, wat een watjesbaan” :eh: :mrgreen:

@bianca81 wrote:

Als heel bijzonder… eigenlijk heel erg bijzonder :slight_smile:

Tot voor niet zo lang geleden was de ‘afsluiter’ voor de vakantie heel anders gepland voor Jan en mama; maar doordat daat wat veranderingen in optraden (en ook door ons recente bezoek aan Hellendoorn met het hele team) én omdat ik bij 2 attracties constateerde dan Jan boven de 1.40 was volgens mij ging ik eens naar de site van Walibi en daarna naar het bureau inschrijvingen van mama :wink:

Om eerlijk te zijn voelt het als een grote eer en blijk van vertrouwen dat ik deze bijzondere knul een dag op sleeptouw mocht nemen (of was het nou andersom :think: :mrgreen: ); om hem even een volledige dag kind te kunnen laten zijn en genieten van het leuks!

Ook de hele dag geen ‘wolkje’ voor de zon, alles in harmonieus overleg en hem natuurlijk na bijna 12 uur weer veilig bij mama afgeleverd (en haar daarbij bedankt).

Ook voor haar en Mamy was de dag “dubbel”, maar ik vind dat ze het goed hebben gedaan :hug: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :-*

@bianca81 wrote:

Heb jij alle kabels en toestanden van apparaten aan gelsoten in je woning ?

Gister de afdeling “Hang de tv op” en “hang dat geluidsspul op” afdelingen afgerond, en de 2 km. kabels ertussenin ook (nu nog verzinnen hoe ik dat een beetje “buiten beeld” kan leggen.

Gistermiddag lekker even getest, en het is okido bevonden :thumbup:

(ook meteen maar even de buren bezocht, en die zouden zich melden als er door de 650Watt’s aan gecombineerd constant vermogen zich aan de andere kant van de muur problemen zouden voordoen :mrgreen: ).

@bianca81 wrote:

heb jij inmiddels geshopt voor korte broeken ?

Yep! :thumbup:

2 stuks, geshowd en goedgekeurd dus ze konden mee :mrgreen:

@DannySan wrote:

@bianca81 wrote:

Als heel bijzonder… eigenlijk heel erg bijzonder :slight_smile:

Tot voor niet zo lang geleden was de ‘afsluiter’ voor de vakantie heel anders gepland voor Jan en mama; maar doordat daat wat veranderingen in optraden (en ook door ons recente bezoek aan Hellendoorn met het hele team) én omdat ik bij 2 attracties constateerde dan Jan boven de 1.40 was volgens mij ging ik eens naar de site van Walibi en daarna naar het bureau inschrijvingen van mama :wink:

Om eerlijk te zijn voelt het als een grote eer en blijk van vertrouwen dat ik deze bijzondere knul een dag op sleeptouw mocht nemen (of was het nou andersom :think: :mrgreen: ); om hem even een volledige dag kind te kunnen laten zijn en genieten van het leuks!

Ook de hele dag geen ‘wolkje’ voor de zon, alles in harmonieus overleg en hem natuurlijk na bijna 12 uur weer veilig bij mama afgeleverd (en haar daarbij bedankt).

Ook voor haar en Mamy was de dag “dubbel”, maar ik vind dat ze het goed hebben gedaan :hug: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :-*

Ik denk dat jij hebt ervaren hoe het voelde als toen ik Amy had :inlove:

@bianca81 wrote:

Ik denk dat jij hebt ervaren hoe het voelde als toen ik Amy had :inlove:

Ik denk ook dat jij daarmee de spijker precíes op z’n koppie slaat meid :thumbup: 8)

lust je champignons?

lust je kalfslever met uitjes ?

@hedwich wrote:

lust je champignons?

Nope ieuw! :sick:

@hedwich wrote:

Wat is de overtreffende trap van ieuw? :sick: :sick: :sick: :silenced:

@DannySan wrote:

@hedwich wrote:

Wat is de overtreffende trap van ieuw? :sick: :sick: :sick: :silenced: