Vraagje...

Hai hai,

Vraagje: willen jullie meer escape spelletjes hebben?

Of zeggen jullie van… nou… voor mij hoeft het niet perse.

of Afentoe?

Zal meteen even een poll maken hierover.

Ik heb namelijk stuk of 400 gevonden en allemaal in mijn favorieten gezet.

Ik heb af en toe gestemd. Maar dat komt vooral omdat het verslavend werkt en ik moet ook nog meer doen dan alleen achter de pc zitten…

Hihi…

En ik heb ze ook niet zo heel snel uit… Best een gepuzzel, maar ik ben ook nog niet zo ervaren hoor!

ja, leuk leuk leuk!!!

De reden dat ik deze topic heb geopend is omdat ik niet ineens allerlei spelletjes hier wil gooien… vind dat het wel in overleg mag :wink:

enneh… al doende wordt je er steeds beter in :slight_smile: Ik krijg het ook niet altijd voor mekaar hoor :slight_smile:

Af en toe, zeg elke 2 weken of elke maand een nieuwe? Dan kunnen we elkaar goed helpen met oplossen 8)

Dat vind ik ook een goede optie… iedere maand 1 nieuwe… of iedere 2 weken. anders wordt het onoverzichtelijk.

Kan moeilijk alle 400 in 1x posten hier :mrgreen:

Kom maar op met die spelletjes. :mrgreen:

Een keer in de week een nieuwe lijkt me wel leuk.

Zal ik gewoon alvast escapegame 1 neerzetten?

Ja hoor zet maar neer.

Heb je ze allemaal al opgelost?

@Cindy wrote:

Ja hoor zet maar neer.

Heb je ze allemaal al opgelost?

Nee ben er nog mee bezig…

Misschien is het een optie om bij iedere spel die we uitspelen een uitspeelbewijs neer te zetten?

(kan je met shift + printscreen doen)

Ja dat is goed. Een printscreen als bewijs is een goed idee. :wink:

eerste spel staat er :slight_smile:

Klik hier

Ik heb ja nog meer gestemd. Maar het kon ook net zo goed af en toe zijn. Ik vind ze erg leuk om te doen. Maar als er teveel in een keer op komt te staan heb je natuurlijk kans dat een boel spellen niet gespeeld worden.

mag ik er nog wel 1? :shifty:

@hedwich wrote:

mag ik er nog wel 1? :shifty:

nog een spel bedoel je? done :stuck_out_tongue: 2 tegelijk maar liefs :oops: