hoi,
ik heb een vraagje zondag een week geleden kreeg ik mijn regels maar wel heel matig niet veel maar toch wel gwoon ongesteld,
nou werdt ik vandaag wakker en stapte ik onder doche en had ik enorme buikpijn nou heb ik dus weer mijn regels alleen best erg…
na dat mijn zoontje is geboren heb ik een cyste gehad maar die was vorige maand weg…
en leek alles weer normaal ik weet niet meer wat ik hier van moet denken…
ben ik eindelijk op regel is dit er weer…
hopenlijk hebben jullie advies
groetjes willie
niemand?
Kweenie wat je bedoelt met ‘regels’ en ‘op de regel’, dus sorry…ik kan je niet helpen!
Regels… ongesteld geworden
jah jeetje heftig… ik zou het niet weten :think: :think: maybe ff contact zoeken met de huisarts???
Ik durf het eigenlijk zoniet te zeggen wat het is, ms is de menstruatie van vorige week die je aangaf niet goed doorgezet… kan als bijv toch niet je cyles volledig op orde is, ms dat dit wel je werkelijke menstruatie is hoor.
Toch als de pijn echt hevig is en je je er niet fit bij voelt of nzeker zou ik even de ha vragen hoe of wat. Kan geen kwaad en je bent ms iets zekerder hoe of wat.
Kan best begrijpen dat je graag wilt dat alles weer "normaal"is wb je cycles en dit je zo onzeker maakt,
heel veel succes :-* bianca
lieve meiden,
ik ga donderdag na de dok,
hij vind het ook raar miss kunnen we er wat aan doen hij zegt dat ik nog al een onregelmatige cyclus heb dus afwachten…
bedankt voor jullie reacties
knuff willie :-*
succes en ik hoop dat je een beetje duidelijkheid krijgt :hug:
succes meis :-*
succes bij de HA ik hoop dat je meer duidelijkheid krijgt.