Ik heb een vraagje mijn orgi dag was op 16 oktober dat was mijn eerste dag ik ben daarna gestopt met de pil. Ik heb dus een week lang middenpijn gehad ben nu nog niet ongesteld geworden. heb een clear bleu test gedaan je zag een vaag + tekentje zat wat punten en was verder goed alleen meost je goed kijken onder de lamp. na deze test heb ik nog 3 andere testen gehaald deze waren negatief. mijn cyclus zit morgen op 35 dagen daarvoor was ik geregeld ongi heb wel de pil lang geslikt maar kan ik zwanger zijn ben wel moe snel, niet misselijk, hoop wat tehoren. groetje sterre
Sorrie, maar zolang je nog niet ongi ben en je test is negatief dan kunnen we alleen nog maar voor je duimen( :thumbup: :thumbup: )
Na het stoppen van de pil kun je heel gemakkelijk onregelmatig ongesteld worden, bij mij was dat zelfs pas na 4 maanden na het stoppen van de pil dat ik opeens onregelmatig ongi werd.
De eerste drie maanden na het stoppen van de pil werd ik pas weer ongesteld.
Maar hoe kan het dan zijn dat de test eerst wel positief is. we wachten gewoon af vind ik.
@sterre111 wrote:
Maar hoe kan het dan zijn dat de test eerst wel positief is. we wachten gewoon af vind ik.
Heel stomme vraag, maar wil je eigenlijk liever horen, dat je zwanger bent?
Heel veel meiden, waaronder ikzelf hebben ooit een licht positieve test in handen gehad en zijn uiteindelijk toch ongesteld geworden.
je kan beter nog een paar dagen wachten en dan nog eens testen.
Ik heb met cb ook heel licht positief getest en het resultaat ligt in haar bedje te maffen :mrgreen: . Maar die van mij was wel iets duidelijker dan jij beschrijft.
dus nog even afwachten en dan nog eens testen!
succes!
de eerste keer dat ik stopte met de pil heeft het bijna 4 maanden geduurd eer ik weer ongesteld was. Heb toen ook vaak testen gedaan en ben uiteindelijk naar de dokter geweest. Volgens hem kwam dit heel vaak voor en vooral als je redelijk lang aan de pil bent geweest. Als het te lang duurt en je bent niet zwanger, dan hebben ze ook iets waarmee ze dit kunnen afbreken ofzo, dan wordt je dus meteen ongesteld en als het goed is ben je daarna ook weer normaal ongesteld. Dit heb ik toen niet gedaan. Daar hou ik niet zo van, vindt ik allemaal een beetje eng
liefs,
Corrie
maar bedoel je dat je VOOR de pil regelmatig was, of dat je MET de pil regelmatig was?? Want met de pil ben je namelijk nagenoeg ALTIJD regelmatig.
Ik kan niet anders verder als het met de mensen voor mij eens zijn… Als je net gestopt bent met de pil kan het even duren voor je ongesteld wordt. Vage positieve testen geloof ik niet meer zo in, na twee en half jaar teleurstellingen. Wacht het gewoon nog ff af en test over een weekje nog eens…