Wij hebben vandaag onze babykamer opgehaald.
Echter was de uitzet zo groot, dat we op de terug weg met een open kofferbak hebben moeten rijden. De hele weg heeft het in de auto gestonken naar uitlaat gassen. We hebben er ongeveer een kwartiertje over gereden, dus dat houdt in dat ik een kwartier in die stink uitlaatgassen heb gezeten. Is dit nu schadelijk voor het kindje ?? Ben vier weken zwanger maar maak me nu onzettend ongerust.
Rustig aan meid :hug:
De kofferbak stond open dus er is ook genoeg frisse lucht geweest.
Het kan pas kwaad als je aan de uitlaat gaat hangen met je mond…
Ook een keer een sigaret roken / ruiken, liever niet natuurlijk maar het is niet meteen mis.
Kindjes zitten errug goed verstopt
en volgens mij moeten er best wel extreme dingen gebeuren voordat je een gezond kindje kan beschadigen. Denk aan een auto ongeluk, zware medicijnen etc.
Natuurlijk is dit een spannende tijd want je weet het nooit, maar je hoeft niet op te houden met leven hoor
Als je nou dagelijks in die stank zat zou het misschien een kleine invloed kunnen hebben.
Je bent trouwens wel snel met de babykamer halen
@tijger86 wrote:
Als je nou dagelijks in die stank zat zou het misschien een kleine invloed kunnen hebben.
Je bent trouwens wel snel met de babykamer halen
Ja, ik weet dat ik snel ben daarmee, maar ik zal vast niet de enigste daarin zijn. En dat ik er snel mee ben, dat heeft een reden wat ik liever hier niet vermeld.
Die uitlaat gassen kunnen helemaal geen kwaad, niet voor jou, niet voor je kindje.