Vraagje

Hallo allemaal.

Zijn er hier ook mensen op he forum die door een verlede met kanker iui of een andere behandeling moeten ondergaan om zwanger te worden?

Wij dus wel.

Mijn man heeft in maart 2008 te horen gekregen dat hij kanker had.

Hij heeft daarvoor 40 bestralingen gehad en 3 chemo’s van een weekend en 3 chemo’s van een week.

Wij vertelde de artsen dat we bezig waren om een kindje te krijgen.

Hij vertelde ons dat dat na de behandelingen hoogst waarschijnlijk niet mogelijk zou zijn.

Wij hebben dus nog snel voor de behandelingen begonnen ingevroren.

En daar moet je een hoop geld voor betalen belachelijk!!!

Wij hebben in oktober 2008 te horen gekregen dat de tumor weg was.

Ik ben toen weer van de pil af gegaan.

Maar werd niet spontaan zwanger wij naar het ziekenhuis in Harderwijk blijkt mijn man niet vruchtbaar meer te zijn. doorgestuurd naar utrecht omdat daar het ingevroren zaad ligt. hun wouden nog een keer testen en wat denk je leeft er nog wel iets niet van het beste kwaliteit maar toch de moeite waard om het daar eerst mee te proberen.

Nu moeten we as woensdag nog een keer zaad inleveren om nog een keer te testen want miss was het voor een keer goed en nu weer mis.

dus weer erg spannend we gaan nu wel iui krijgen alleen is het de vraag met vers of ingevroren zaad.

Het is een beetje een lang verhaal geworden sorry :oops:

Groetjes Bloempje

Hoi Bloempje,

Wat vreselijk dat je man kanker heeft gehad. Is hij nu weer helemaal gezond? Ik weet zelf sinds een paar weken dat ik borstkanker heb, woensdag word ik geopereerd en daarna moet ik aan de chemo. Dus ik kan me de situatie een beetje voorstellen, de angst en onzekerheid, de kinderwens. Waarom moesten jullie het invriezen van het zaad zelf betalen? In de meeste gevallen wordt dat toch gewoon vergoed door de verzekering?

Wij hebben zelf tien keer IUI gedaan. Mijn man heeft geen kanker gehad, maar hij heeft wel een verminderde zaadkwaliteit. Op het IUI-topic ben je welkom om mee te komen kletsen. Daar schrijven allemaal meiden mee die ook met IUI bezig zijn.

Heel veel succes met alles!

Jeetje wat spannend zeg!

Hoop voor jullie dat ze genoeg zaad vinden om eerst hiermee te proberen zwanger te worden. Je hebt toch gewoon meer kansen hè, als het eerst hiermee kan.

Verder heb ik geen ervaringen op dit gebied, maar wil je wel heel veel succes wensen. :thumbup: :thumbup: :thumbup: