vraagje..

Ik dacht een maand na mijn miskraam opnieuw zwanger te zijn nadat ik twee dagen geleden een test had gedaan die een lichte tweede streep aangaf. En omdat ik zo graag een keer zon dure test wilden doen van cleurblue digitale met duur-indicator had ik dat vanmorgen gedaan in de veronderstelling dat die wel positief uit zou slaan.

nu zag ik toen ik de test kon aflezen al wel een boekje steeds knipperen en daarna stond er dan ‘‘niet zwanger’’ ik meteen al helemaal verdrietig en teleurgesteld.

Lees ik net de gebruiksaanwijzing door staat er dat dat boekje een foutmelding is…nu denk ik dat ik hem te lang in mijn bakje met urine heb gehouden dat het daar fout is gegaan

iemand ervaring met zon foutmelding op een clearblue test

hoihoi

ik heb twee keer diezelfde test gedaan en twee keer dat boekje. toen was ik het zat en heb ik een etos test gekocht. En die was positief :smiley: :smiley:

voor mij geen clear bleu meer

ik hoop op een pos uitslag voor jou

groetjes

marlies

ik heb gehoort dat je contact met clear bleu moet openen en je dan wat terug krijgt

maar weet het niet zeker

geen eigen ervaring

wel met etos en kruitvat

Ik heb er meer over gehoord . Ik zou je gewoon de kruitvat aanraden die is goed en duidelijk en ik heb de DA gedaan is ook goed. Succes en laat je even weten wat die testen uitslaan?

Heb even op de CB site gezocht wat er in de bijsluiter staat.

Als er enkel een boekje in het scherm is verschenen staat er:

14. Dit symbool is op het Digitaal Scherm verschenen.

Wat betekent dit?

Er is een fout met de houder opgetreden. Als er

nog ongebruikte patronen in de verpakking zitten, gebruik de patronen

dan niet in combinatie met deze houder. Neem contact op met de

Clearblue Informatielijn voor meer informatie.

Als er naast het boekje ook een test in beeld is verschenen dan moet je de antwoorden bij vraag 12 en 13 even lezen.

Maar als enkel het boekje in beeld stond heeft het dus niets te maken met de manier waarop jij de test hebt uitgevoerd.

Bij mij werkte de test perfect, herken de negatieve reacties hiervoor dus ook niet over de CB test.

@Marlies, als je de gebruiksaanwijzing had gelezen had je geweten dat het geen zin had de test te herhalen met dezelfde houder…

hoihoi

die had ik ook gelezen en ik ook getest met een nieuwe houder maar daar had ik hetzelfde probleem.

groetjes

marlies

Das raar zeg… Duur geintje wordt testen dan.

Hoi,

Ik heb precies dezelfde ervaring. :evil:

Hij deed het niet dag 10 euro. Toen heb ik een normale predictor gehaald en die deed het gewoon wel :smiley:

Voor mij geen dure digitale meer :wink:

Groetjes van Aadje

ik had hier eigenlijk nog nooit geen negatieve ervaringen over gehoord ik ga morgenvroeg meteen naar de emte en koop een nieuwe helaas is namenlijk smorgens de kruidvat en da nog niet open maar bij ons bij de supermarlt verkopen ze ook zwangerschapstesten…

ik laat het jullie weten

:inlove: :inlove: :inlove: jaaaaaaaaaaaaaaaaaah had vanmorgen een goede test…eindelijk een duidelijke test…alleen nu hopen dat het allemaal goed blijft gaan :slight_smile:

:smiley: :smiley: :smiley: gefeliciteerd :smiley: :smiley: :smiley:

Gefeliciteerd!!! :thumbup:

dankjewel :smiley:

ik mag aanstaande donderdag al langs bij de vk en

12 juni op onze trouwdag ben ik precies zeven weken en heb ik mijn eerste echo…

ik had net gebeld met de advieslijn van clear blue en krijg een gratis test toegestuurd door de fout die erin zit dus dat is wel netjes vinden jullie niet?

@ shirley

dat was ook wat ik eerder van iemand heb gehoord

en gefeliciteerd !!!

@Shirley, gefeliciteerd!

En die test heb je nu natuurlijk niet meer nodig :slight_smile:

Als eerste, gefeliciteerd :dance: :dance:

Had nog geen klachten gehad over deze test.

Wel netjes van Clearblue dat je een nieuwe toegestuurd krijgt :thumbup:

Je hebt hem nu idd niet meer nodig, maar misschien is het toch nog leuk om een keer te doen.

gefeliciteerd meid :dance: :dance:

Hopelijk gaat het nu allemaal goed :pray: :pray: