vraagje

ik heb in januari mijn mirena spiraal talen verwijderen en 2 dagen daarna gaan vloeien. 2 weken later weer ongesteld geworden en zag dat als mijn eerste echte menstruatie weer na spiraal. de eerste dag van die menstruatie was 7 feb.

nu denk ik vorrige week zaterdag mijn ei gevoeld te hebben en heb nu sinds donderdag zeurende onderbuik. en sinds vrijdag ietsje bruin verlies echt heeeel minimaal. vandaag ook maar ong. wil niet doorzetten.

we hebben geen veilige sex gehad wel voor het zingen de kerk uit zeg maar.

nu mijn menstruatie een paardagen naar mijn(dacht Ik)ovulatie niet doorzet. vraag ik me af hoe dit komt.

zit menstruatie er aan te komen…en duurt het zo lang omdat dit pas eerste syclus is na spiraal?..of zou het een innesteling kunnen zijn?..waarvan me de kans klein lijkt…maar toch zit ik in spanning.

:-* inge

hoihoi

ik heb ook een mirena gehad. De eerste maand daarna was mijn cyclus echt op de hobbel. Dan weer wel dan weer niet of een beetje.

Maar dat zal voor iedere vrouw anders zijn

gewoon afwachten maar

groetjes

marlies

Denk dat het afwachten is of de ongestelheid door gaat zetten,

Het kan innesteling zijn, maar weet niet of dat het is.

Ik zou even afwachten…soms hersteld de cyclus na anti conceptie, en soms heb je de eerste keer echt een hobbelig en vreemde cyclus die erg kan varieren van dagen, lengte… en alles.

bedankt voor jullie antwoorden.

het wil nog steeds niet doorzetten…pffff

wat een onzekerheid zeg :?

stel dat het niet doorzet…wanneer kan ik dan het beste testen?

:-*