vraagje

:roll: Hoi allemaal, sommige van mij zouden me nog wel herinneren van eerdere post begin dit jaar en eind vorig jaar.

Maar ik heb wederom een vraag

ok zoals de meeste van jullie bezig zijn met zwangerschap ben ik dat dus beduidend niet.

en weet dus ook niet zo goed waneer wat bij mij in me ciclus plaats vind

maar gezien ik redday in 3 dagen hebt zal het eitje wel goed zitten lol

maar er vanuitgaande dat de eisprong goed is… hoeveel dagen na het knutselen is het mogelijk dat je iets merkt van innesteling? (voor je redday)

is dat de 2de, 3de, 4de, of nog langere tijd na het knutselen?

zoals je merkt ben ik er echt totaal niet mee bezig, maar ik loop nu gewoon weer tegen iets aan want het zou 100% raak kunnen zijn :smiley: en hoor graag jullie antwoorden, meningen en of ervaringen

gr

bianca

Van je innesteling merk je over het algemeen helemaal niks, geen krampen en geen innestelingsbloeding. Sommige mensen voelen het wel en hebben wel een beetje bloedverlies, maar dat hoeft dus niet. Je innesteling is ongeveer een week tot 10 dagen na je eisprong, mits er natuurlijk een bevruchte eicel is. Anders is er niks om in te nestelen. :wink:

Ik heb denk ik ongeveer 9 dagen na de eisprong een innesteling gehad.

Ik had licht bloedverlies (roze, bruin) duurde tot eergisteren, dus in totaal 5 daagjes bloedverlies. En nu zwanger dus :inlove:

Dat was bij mijn eerste zwangerschap trouwens ook. Dus een innestelingsbloeding kan zeker wel!

Waar loop jij dan tegenaan?

Een innestelingsbloeding kan wel, maar het komt niet altijd voor. Sommige mensen gaan ervan uit dat je sowieso zo’n bloeding krijgt en dat is dus niet zo. Ik heb wel heel duidelijk de innesteling gevoeld, maar ik heb geen bloedverlies gehad. Geen bruin, geen rood, helemaal niks… Ook later in de zwangerschap niet.

Ik had de dag dat mijn menstruatie eigenlijk zou beginnen ontzettende menstruatie buikpijn. Dat heeft een paar dagen aangehouden. Erger dan normaal, maar wel met vlagen. Ik denk dat dat de innesteling is geweest.

Voel jij ook iets?

ok nou ja ik denk wel dat ik weet wat ik wilde weten

ik loop nergens tegen aan maar ik vroeg het me af

heb grote kans dat ik zwanger dus das ff afwachten maar ja goed ervaringdeskundige als jullie heb ik veel aan ( ik houd me totaal niet bezig met zwanger worden dus ja zit gewoon vol vragen als ik het gevoel heb dat het wel es zou kunnen zijn)

Yuna: wil je wel zwanger worden dan?

Je zegt wel steeds dat je er niet mee bezig bent, maar je vraagt wel veel dingen. :wink:

Yuna, dat vraag ik mij dus ook af…volgens mij ben je best wel bezig met zwanger worden…of zijn je wensen van eerder dit jaar veranderd?

ik heb tuurlijk een kinderwens maar ik ben er niet intensief mee bezig ik heb de houding va n komt het komt het en anders niet.

maar ik heb gewoon beetje twijfels betreffende momenteel en heb het idee dat ik zeker omdat ik veel geklust heb dat het nogwel eens raak kan zijn.

dus ben ik er momenteem mee bezig wat het allemaal met je lijf doet ect ect ect wat je er van merkt. en hoe groot de kans is :smiley:

ach we merken het wel aan het eind van deze week :slight_smile:

Yuno: oh oke, dan hoop ik voor je dat het raak is :thumbup:

Nog ff geduld hebben dus :wink: