Vraagje?!?!

Sorry als het niet goed staat :oops:



Heb vorige week een currentage ondergaan,

Nu moeten we de 14e naar het ziekenhuis voor controle en tevens de uitslag van de foetus.

Maar nu weet ik niet wat te vragen.



*als het wel aan de foetus ligt?

*Als ik voor het onderzoek kies dat van mijn lichaam, of daar de mk’s van komen!(dit doe ik alleen als er bij de foetus niets word gevonden!!)



1 vraag weet al wel namelijk,

Als er wel wat mis was met de foetus is het ook erfelijk?!





Welke vragen moet ik absoluut niet vergeten!!!

Het is lastig van te voren te bedenken wat je wil vragen omdat het waarschijnlijk ook afhangt van de uitslag.

Wat handig is om te vragen is: mag je later bellen als je toch nog een vraag hebt??

Want dat had ik dus zelf. Thuis kwamen er nog wat vragen in me op die ik op dat moment nog niet had. Pas toen ik er thuis goed over nadacht allemaal kwamen er extra vragen.



Veel sterkte trouwens nog!!

@Marianne mv Lyann wrote:

Sorry als het niet goed staat :oops:



Heb vorige week een currentage ondergaan,

Nu moeten we de 14e naar het ziekenhuis voor controle en tevens de uitslag van de foetus.

Maar nu weet ik niet wat te vragen.



*als het wel aan de foetus ligt?

Als ik voor het onderzoek kies dat van mijn lichaam, of daar de mk’s van komen!(dit doe ik alleen als er bij de foetus niets word gevonden!!)



1 vraag weet al wel namelijk,

Als er wel wat mis was met de foetus is het ook erfelijk?!





Welke vragen moet ik absoluut niet vergeten!!!




hier wist ik helemaal niets van :shock: buuf toch :naughty:

daarom had je dus die buikpijn?



ik denk dat je alles wel te horen krijgt…het enige dat echt belangerijk voor jullie om te weten is of het iets erfelijks was of niet lijkt me…



ik wil je in elk geval erg veel sterkte wensen… :hug: :-

Meis aller eerst heel veel sterkte.



Ik zou idd vragen of je als je thuis bent of je mag bellen.



Je vergeet altijd heel veel vragen

Wanneer je weer een normale cyclus kan verwachten.

Wanneer je het weer mag proberen (als je dit wilt).

Wat de oorzaak is van de mk (vaak zien ze aan de foetus niks en weten ze de oorzaak niet, er wordt dan ook verder geen onderzoek gedaan behalve als je keer op keer een mk zou krijgen).



Ik kreeg ook een extra echo omdat ik bleef bloeden na de curretage en ik een tweeling had verloren. Als je nog bloed blijft verliezen, moet je dit zeker even melden!



Verder veel sterkte met het verwerken :hug:

Bedankt voor het meedenken :-* :-* :-* :-



Als je nog wat te binnen schiet hoor ik het graag heb voor donderdagmorgen de afspraak staan…



:-
:-* :-*

Een ding weet ik wel, Vaak is een miskraam een chromosoom afwijking. Om even cru te zeggen, bij ons had Daan :**: een miskraam moeten worden. Hij was gelukkig sterk genoeg om ons te leren kennen. Bij ons was het geen erfelijke afwijking aleen heb je verhoofd risico op herhaling of een andere chromosoom afwijking.



En vaak is het ook geen erfelijke afwijking. Soms zijn 1 van de ouders dragers van Translocatie chromosoom. Dan heb je dus meer kans op miskramen of kindje met chromosoom afwijking.

Je hebt al een aantal tips gehad, dus ik wil je alleen maar even sterkte wensen. :hug:

Ook van mij veel sterkte… :hug:

Misschien ook vragen wanneer je mag bellen voor een afspraak/echo bij een eventuele volgende zwangerschap?

En die van later bellen bij vragen is ook een goede!



:-* :-* :-* Meis, ik denk aan je donderdag :hug: