blijk sinds een paar weken zwanger te zijn na zelf een test te hebben gedaan en een bij de dokter laten doen ben ik toch zwanger.
vandaag voor de eerste keer bij de verloskundige geweest voor een inwendige echo ze kon alles zien de baarmoeder en het vruchtje maar ze zag alleen geen hartactievie tijd.
nou ben ik ook nogmaar 5of 6 weken zwanger.
mijn vraag is:
wie heeft dit ook al een mee gemaakt en is dit toen allemaal goed gekomen of moet ik me zorgen gaan maken?
@angelheart20 wrote:
blijk sinds een paar weken zwanger te zijn na zelf een test te hebben gedaan en een bij de dokter laten doen ben ik toch zwanger.
vandaag voor de eerste keer bij de verloskundige geweest voor een inwendige echo ze kon alles zien de baarmoeder en het vruchtje maar ze zag alleen geen hartactievie tijd.
nou ben ik ook nogmaar 5of 6 weken zwanger.
mijn vraag is:
wie heeft dit ook al een mee gemaakt en is dit toen allemaal goed gekomen of moet ik me zorgen gaan maken?
Ik heb dit ook gehad. Ze konden bij mij niet eens zien of er een vruchtje zat.
Na 2 weken moest ik terugkomen en toen zagen ze een frummeltje. Pas bij 12 weken konden ze de hartactiviteit meten…
Vind het ook altijd vreemd dat ze mensen onnodig ongerust maken door te zeggen dat ze geen hartactiviteit kunnen vinden, is sowieso moeilijk met die korte zwangerschapsduur…
Mijn oudste (waar ik het over heb) is nu ruim 3
Maak je niet verder ongerust de meeste hartjes gaan pas tussen de 6e en 7e week kloppen en afhankelijk van het beeld van de echo kunnen ze dat dan waarnemen of niet.
Bij de eerste zagen ze met 6+4 het hartje, bij deze keer pas met 8+2 ongeveer.
Dus wacht de volgende echo nog even af meis. :hug:
oke bedank maar was nog wat vergeten ze hebben me nu door gestuurt naar het ziekenhuis en als daar ook geen hartactieftijf is hebben ze me gezegt dat het vruchtje dan dood is.
alleen snap ik niet waarom ze idd mensen onnodig ongerust maken.
want heb pas sinds een week de zwangerschap verschijnselen zo als miselijk en erg gevoelige borsten.
hoop gewoon dat het idd allemaal goed komt.
@angelheart20 wrote:
oke bedank maar was nog wat vergeten ze hebben me nu door gestuurt naar het ziekenhuis en als daar ook geen hartactieftijf is hebben ze me gezegt dat het vruchtje dan dood is.
want heb pas sinds een week de zwangerschap verschijnselen zo als miselijk en erg gevoelige borsten.
Ik hoop ook voor je dat alles toch goed blijkt, anderszijds als er iets in de aanleg mis is zal het hartje niet kloppen, een nare ervaring, mar dat is de natuur die het zo regelt.
Maar ik hoop op een mooi hartje :hug:
@angelheart20 wrote:
Nou ik vind dat wel echt heel erg vreemd.
vruchtje is nu zo groot als een rijstekorrel, dat ze er al gelijk vanuit gaan dat het vruchtje dood is bij 5 weken is natuurlijk niet echt bevordelijk voor de mama in spe…
Ik zou gewoon nog een paar weken afwachten, dan is het vruchtje groter en kunnen ze het ‘makkelijker’ vindne.