We willen met de super de boer vrijkaarten deze week naar safaripark beekse bergen.
Nu is het woensdag natuurlijk koninginnen dag en vrijdag moet ik werken.
Dus nu zou donderdag evt. goed kunnen maar nu is het weer dan behoorlijk wisselvallig.
Zaterdag wordt het een heerlijk zonnige dag met zo’n 21 graden dus echt perfect weer. Maar dan denk ik dat het gigantisch druk zal zijn.
Manlief zegt aangezien iedereen vakantie heeft het zowiezo ook druk zal zijn donderdag :?
Wat denken jullie ?
Ik denk dat je man gelijk heeft! Volgens mij is het in het hele land vakantie en dat betekend drukte deze twee weken.
Maar toch heel veel plezier :thumbup:
volgens mij maakt het de komende 2 weken niks uit wanneer je gaat, als het maar mooi weer is, is het overal druk
Ik denk dat het niets uitmaakt hoor, druk zal het toch zijn i.v.m. vakantie van kinderen
Ik denk dat het in het weekend altijd iets drukker zal zijn, vooral als het weer beter is ten opzichte van door de week. Komt bij dat er nog genoeg mensen deze week moeten werken, dus die gaan dan vaak toch in het weekend.
Zaterdag is altijd wel rustiger dan zondag…
Enneh… tja, hoe druk het zal zijn… er zijn wel heeeeel veel mensen op vakantie (ook naar buitenland). Aan de andere kant ben ik ook wel eens met Pinksteren naar Beekse Bergen geweest en daar hadden we weinig last van drukte… Maar ja, blijft altijd een momentopname natuurlijk…
Veel plezier alvast!
wij gaan aankomende zondag naar Emmen dierentuin…
donderdag komt KUS in de beekse… in het speelland weliswaar… Wij gaan ook :D…
donderdag komt kus idd in de beekse bergen … dus for get it !! safaripark is dan rete rustig !!!
Wij gaan ook naar de beekse donderdag … en ook even naar safari maar we hebben een pasje dus kunnen gaan en komen waneer we willen …
Afgelopen zondag (gisteren) was thomas berge in de beekse bergen … nou een FILE :shock: :shock: wij stonden in tilburg noord al aan te schuiven :shock:
NIET NORMAAL … en dat zal met kus ook wel zijn … gezien het safaripark er pal naast ligt … zul je wel in een behoorlijke file komen :shifty:
maar ik kan je verzekeren dat het in het safaripark rustig is !!
Ik denk dat donderdag wel drukker is want dan zijn de meeste werkende mensen ook vrij. Ook al is het schoolvakantie dan zijn niet altijd beide ouders vrij en op deze donderdag vaak wel.
Persoonlijk zou ik dus donderdag niet gaan maar volgende week ofzo want dan heeft niet iedereen vakantie meer.
Donderdag zal het ook druk zijn want dan is het hemelvaartsdag dus dan is ook bijna iedereen vrij…
@oessie wrote:
wij gaan aankomende zondag naar Emmen dierentuin…
:thumbup: hopelijk is het mooi weer.
Emmen is leuk
helaas geen kus fans hier in huis :lol:
zelf wil ik graag donderdag maarja als de weersverwachtongen slechter worden aan we toch uitwijken naar het weekend.
Vermoed toch aangezien het zaterdag zo lekker warm wordt dat het dan toch wel drukker zal zijn als donderdag