Ik ben niet bewust bezig met zwanger worden. ik ben nog al iemand die erg gevoelig is voor veel dingen op verschillende vlakken. Echter zou ik graag willen weten is er een mogelijkheid bestaat dat je op een of andere manier na een week na “het” doen al het idee heb zonder enige test te doen dat je zwanger bent? mijn borsten doen best wel zeer spontaan?
Op een of andere manier vermoed ik dat ik zwanger ben maar omdat ik niet weet wat te ervaren is het voor mij nog al een schok. Ik weet ook niet waneer ik een test moet doen. Mijn week van ongie begint past zo rond de 25ste…
Kan iemand mij vertellen behalve een test te doen voor zekerheid waneer dit te doen en of dit een mogelijkheid is om het zo snel al op een of andere manier te merken… ik bedoel je hoort wel eens van die verhalen van mensen dat ze bijna direct weten ( meestal paar dagen later) dat ze zwanger zijn…
nou hoop dat ik niet al te verwarrent ben geweest ik wacht de reacties wel af
Hoi Yuna,
Het vervelende is dat je zowel zwangerschapskwaaltjes kunt hebben als kwaaltjes die de komst van je menstruatie aanduiden. En laten dat nou net eigenlijk precies dezelfde zijn: pijnlijke borsten, steken in je buik, meer afscheiding, misselijkheid, warm/koud hebben. Je kunt er dus helemaal niks van zeggen van tevoren. Ik heb wel eens zoveel kwaaltjes gehad, dat ik zeker dacht te weten zwanger te zijn. En dan was het niet zo. En toen ik wel zwanger bleek te zijn, vielen de kwaaltjes wel mee. Dus er zit helaas niks anders op dan afwachten en als je overtijd bent een test te doen.
Succes!
Groetjes,
Jippie
ja dank je wel dat was wel de planning
maar ja laatste 12 jaar dat ik al mijn periode heb heb ik nooit last van me borsten gehad. En dat is nu ook nog eens VER voor de ongie moet komen meestal past tussen 25 en 27ste van de maand. dus daarom vind ik het vreemd maar ik voel me gewoon raar en die borsten er bij deden mij ineens hier aan denken vandaar dat ik mij nog al verwarde vraag hier stelde… wist gewoon even niet meer hahaha
Hoi meid,
Ik begrijp eigenlijk dat je nog bijna 3 weken moet wachten, voordat je ongesteld zou moeten worden?
Hoe is je cyclus dan? Redelijk gelijkmatig, rond de 30 dagen?
Ik denk namelijk dat jij nu je borsten voelt, door de hormonen die beginnen te werken als je een eisprong krijgt. En daar hoef je niet eerder last te hebben, dat kan ineens opkomen…
Succes…
Noortje
zoals noortje al zegt. Het lijkt mij een beetje sterk 25 -14 is 11. je zou rond 11 januari je eisprong pas hebben. Dus ik denk eerder dat je van alles voelt doordat dat je ei er aan komt. Het zou raar zijn als je nu al zwanger zou zijn, dan ben je een natuurwonder
maar er zijn inderdaad meiden die het weten/voelen. Bij ons ben ik dat niet maar mijn man :think: :lol:
zoals jullie zien heb ik me er gewoon nooit mee bezig gehouden . voor mij is het gewoon vrouwzijn en zwangerschap nooit zo over nagedacht. Maar ja je gaat toch afvragen hehe
thnx voor de uitleggen
en om op het antwoord terug te komen betreffende de cyclus die van mij is eigenlijk altijd tussen 30 en 40 dagen geweest. nooit echt een pijl op te trekken.
nogmaals thnx
Succes meid en laat je het nog even weten of je gevoel juist was?
Vanzelfsprekent:) hehehe nu wil ik het ook laten weten ook als het zo is.
Stiekem ben ik toch wel beetje nieuwsgierig hoor. hihihi en ben een beetje info aan het lezen… begint nu toch wel te kriebelen om mama te willen worden of het nu wel of niet al zo ver is
Ik denk ik schrijf nog maar eens even want ondanks ik het los heb gelaten blijven er vage klachten komen.
we zijn inmiddels meer dan een week verder en ik heb meer pijn in mijn borsten met name rond mijn tepels en de onderkant. ik kan niet eens een beugel bh aan of zo, ook zijn ze iets donkerde van kleur.
en ben sinds 2 dagen sochtends en savonds misselijk… ook zit ik onder de puistjes waar ik normalite helemaal niet zoveel last van heb
nou ja wachten nog maar even voor dat ik een test kan doen. maar ja dacht laat het toch wel even weten dit is zeer ongewoon voor mij. En het blijft me nu toch wel bezig houden.
Het lijkt mij dan ook niet echt gebruikelijk er al zo snel last van te hebben of is dat wel redelijk normaal?
nou ja ik kom over een weekje wel met de test uitslag
thnx again voor zo ver
Ik moest vannacht nog aan je denken…
Ik word wel steeds nieuwsgieriger hoor…!
Ik ga voor je duimen… :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown:
Groetjes
Noortje
Hehehehe , dank je wel ik ga nu toch wel meer en meer hopen begin nu ook erg goed ieders gevoel te begrijpen als ik zo beetje rondlees:)
Oja en begin nu beetje te twijfelen wanneer ik voor het laatst ongi was… weet wel zo rond kerst maar ben het er voor geworden en volgens mij op mij laatste werkdag en dat was de 21ste… echt stom van mij dat ik het nooit echt genoteerd heb… maar ja meestal voel ik het aankomen… toch maar eens gaan doen misschien,… nou ja de banner maar op de 21st gezet… kan altijd aanpassen met deze maand als ik ongi wordt
Naar 2 days to go… bedoelen ze daar mee ongi of vruchtbaarheid… staat niet echt bij het aanmaken beschreven wat het ebtekent… Ik voel me nu wel erg dom dat ik dit allemaal niet weet hoor :wall:
Er staat “Nog 2 dagen tot de Redday”… Dat betekend je ongi… Over 2 dagen heb je dan je NOD en dat zou betekenen dat je over 2 dagen al zou kunnen gaan testen… Of je kunt nog even wachten als je geduld hebt… maar volgens mij heb je dat niet :mrgreen:
Succes!
Geduld? hmm net even opgezocht in het persoonlijk woordenboek maar nee komt er niet echt in voor
Maar dank je voor de uitleg
Gezien ik niet zeker weet van datums denk ik dat ik me zelf gewoon nog even moet bedwingen. Bewust geen testen gehaald kan het ook niet nog meer gaan kriebelen Maar ik ga het gewoon proberen over 2of 3 dagen ( eerst een begravenis… misschien daarna het goede nieuws:) )
na diep denken toch maar bedacht dat de 21ste correct was en niet de 19 zoals ik had ingevult dus niet 2 maar 4 dagen wachten …
Nou ik ga er van uit dat ik geen test hoef te doen
ben Zaterdag ongesteld geworden eigenlijk op een manier die ik nooit heb gehad het is echt echt heel erg . Maar moet wel zeggen het is nu wel ook over per vandaag… beetje raar natuurlijk en heb nog wel last van de zelfde klachten. Denk dat ik toch maar even naar de dokter ga straks is er iets aan de hand : :roll:
nou ja ga maar naar de wannabee moeders want het kriebeld nu toch ook bij ons heel erg
Jammer meid… :hug: :-*