vraagje

hoii



ik heb voor mijn gevoel al een hoop gerommel

krampjes maar niet zo zwaar dat ik er wakker van lig. maak me afentoe best wel zorgen van zal het nu wel of niet

me gyno gaf me een tip…

en toen mijn gyno me vertelde dat je onder de doush zelf kan voelen of je baarmoeder al verweekt is… heb ik hem best raar aan gekeken

ja kan toch niet zomaar daar gaan voelen?euh voor mij een eng idee

word daar niet geruster bij namelijk



maar nieuwschierig of dit advies bij meerdere is gegeven

Waarom kan je daar niet zelf voelen???

Kan geen kwaad hoor, je beschadigd er niks mee en als je het vaker doet kan je inderdaad verschillen in je baarmoedermond voelen.

Waarom zou je daar zelf niet voelen? Het is jou lijf hoor! En je tikt echt niet zomaar het hoofdje aan ofzo :mrgreen:

Wat vind je er precies eng aan? Bang dat je iets op gang brengt ofzo?

Ben eerlijk gezegd wel benieuwd óf je wat voelt, en wát dan :think: ik voel namelijk niks dat op een baarmoedermond lijkt hoor… :shifty:

de nieuwschierigheid heeft het gewonnen… hahaha

tsja je voelt duidelijk een hoofdje zitten maar geen idee hoe een baarmoedermond voelt?

Misschien hetzelfde als dat je bij jezelf voelt of je vruchtbaar bent?



Is er niets aan de hand dan voelt je baarmoedermond als het puntje van je neus, en is hij rijp aan het worden voelt hij aan als je lippen.

Zo omschrijven ze het tenminste als je vruchtbaar bent.

Ik voel ook een kleine opening van 1 vingertop, heb ik sinds ik de eerste heb gehad. daarmee zou je denk ik de ontsluiting kunnen voelen, al zou ik dat zelf niet meer checken als ik al weeen heb! :smiley:

@kantjeboord wrote:

Misschien hetzelfde als dat je bij jezelf voelt of je vruchtbaar bent?


Dat kon ik destijds op een gegeven moment dus ook wel voelen ja... maar het leek nu alsof ik niet eens bij de bmm in de buurt kwam :oops: :eh:

Zijn jullie heel erg lenig?

Of ligt alles niet zo diep?



Rare vragen misschien maar ik verwacht dat ik er niet bij kan (mede door buik), en het moet toch minstens zo’n 16 a 18 cm diep liggen anders tikken de papa’s toch regelmatig hun kroost op het hoofd

@Sonne wrote:

Zijn jullie heel erg lenig?

Of ligt alles niet zo diep?



Rare vragen misschien maar ik verwacht dat ik er niet bij kan (mede door buik), en het moet toch minstens zo’n 16 a 18 cm diep liggen anders tikken de papa’s toch regelmatig hun kroost op het hoofd




“hoor wie klopt daar kind’ren…” :silenced: :lol:



Nou zoals ik al zei: Ik lijk wel niet eens in de buurt te komen… terwijl ik toch erg lenig ben! :stuck_out_tongue:

ik moet eerlijk zeggen dat ik me totaal nog niet bezighoud met mijn baarmoedermond en verweking en bevallen…

maar wel grappig om te weten dat je zelf dus kan voelen hoe en wat

@Missygirl1983 wrote:

ik moet eerlijk zeggen dat ik me totaal nog niet bezighoud met mijn baarmoedermond en verweking en bevallen…

maar wel grappig om te weten dat je zelf dus kan voelen hoe en wat




Moet zeggen dat ik nieuwsgierig werd door dit topic, ben nou echt niet de hele dag bezig met mijn baarmoedermond en het zoeken ernaar :silenced: :lol: HAHAH

niet? :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:





Ben ook heel nieuwsgierig geworden, wie weet lukt het me vanavond om in juiste positie te komen.

hahah zo erg was mijn vraag toch niet

maar ik voel geen puntjes en geen lipjes hahaha

enige wat ik voel ik een rond hoofdje en voor de rest helemaal niks… euh is dat een teken dat die ver weg ligt?

:shifty: Toevallig ken ik mijn baarmoeder qua vorm wel.

Na de bevalling heb ik het idee dat het wat lager zit :wink:

Het voelt aan als tsja :think: … een annemoontje :eh:

Zo’n roosje waar het in het midden naar binnen gaat :eh:

Ik denk dat je qua ontsluiting dit kan voelen, als je erbij kan, dat je idd een vingertop erin kwijt kan :shifty:



Maareh heb eerlijk gezegt sinds deze zwangeschap nog niet gecheckt, maar opzich vind ik het geen raar idee van de gyn :wink:

hier ook iemand die erg nieuwsgierig is geworden! :oops: :oops:



k voel iets wat meer op lippen lijkt dan op et puntje van de neus :oops: maar verder niet want me kindje ligt niet ingedaald… die ligt nl dwars



en kgloof niet dat ik elk moment ga bevallen…