God is een vrouw en Zij draagt een hoofddoek :lol: . Kun je je Geert Wilders gezicht voorstellen als hij dát ontdekt straks aan de hemelpoort?!
En dat God hem dan een hartelijk uitlacht, op zijn schouder slaat en zegt: “nou beste jongen, ik wet niet of jij er wel in mag, straks krijgen we hier nog een tsunami van haarbleekmiddel over ons heen, maar ach, ik strijk over mijn hart, een generaal pardon voor Limburgers.” (want ze is Barmhartig hè en ze staat boven die kift allemaal)
@faizaa wrote:
Menstruerend: je MAG absoluut niet vasten
Zogend: je MAG wel maar MOET niet
Zwanger: je MAG wel maar MOET niet
Ik heb een collega gehad die echt de hele rammedan ongesteld was :roll:
@Dcmama wrote:
@faizaa wrote:Menstruerend: je MAG absoluut niet vasten
Die baalt dan… toch??? Want wat mijn collegaatje me vertelde is dat menstruerende vrouwen de ramadan moeten inhalen als ze niet meer ongesteld zijn…?? :think:
@lena3 wrote:
Kun je je Geert Wilders gezicht voorstellen als hij dát ontdekt straks aan de hemelpoort?!Whoehehaaaa… kun jÃj de oudejaarsconference dit jaar niet doen… ik lig hier in een deuk :lol: !
@lena3 wrote:
God is een vrouw en Zij draagt een hoofddoek :lol: . Kun je je Geert Wilders gezicht voorstellen als hij dát ontdekt straks aan de hemelpoort?!
En dat God hem dan een hartelijk uitlacht, op zijn schouder slaat en zegt: “nou beste jongen, ik wet niet of jij er wel in mag, straks krijgen we hier nog een tsunami van haarbleekmiddel over ons heen, maar ach, ik strijk over mijn hart, een generaal pardon voor Limburgers.” (want ze is Barmhartig hè en ze staat boven die kift allemaal)
WHOEHAHAHAHHAHAHAAH echt Lena… ik lig in een deeuuukkkkkkk… JIJ bent echt goed hahahaha!!! Arme Geert… :oops: :mrgreen:
@Dcmama wrote:
@faizaa wrote:Menstruerend: je MAG absoluut niet vasten
Hmmm… vaag… ramadan is een hele maand namelijk… bovendien moet je na een bloeding van 14 (of 15,weet niet zeker) dagen evengoed je vasten en gebed weer oppakken… ongeacht of je dan nog bloedt…
@mv2kids wrote:
@Dcmama wrote:@faizaa wrote:Menstruerend: je MAG absoluut niet vasten
Die baalt dan… toch??? Want wat mijn collegaatje me vertelde is dat menstruerende vrouwen de ramadan moeten inhalen als ze niet meer ongesteld zijn…?? :think:
Yep… die dagen moeten binnen 1 jaar (dus voor de volgende ramadan) weer ingehaald worden… ik baalde als een stekker als ik ongesteld werd… vasten als iedereen vasten is veel leuker dan als het weer voorbij is en iedereen weer mag eten…
@Jassie wrote:
@lena3 wrote:Kun je je Geert Wilders gezicht voorstellen als hij dát ontdekt straks aan de hemelpoort?!Whoehehaaaa… kun jÃj de oudejaarsconference dit jaar niet doen… ik lig hier in een deuk :lol: !
nou!!! :thumbup: :thumbup: :mrgreen:
@lena3 wrote:
He nu doe je hetzelfde als hij… Niet alle Limburgers zijn verWILDERSt :twisted:
Ze kunnen hem beter een asiel op humanitaire gronden geven, of terugsturen naar aarde met zwarte krulletjes en ouders die hem Ibrahim noemen :twisted:
:mrgreen: hahahaha Inkie… Geert Wilders a.k.a. Ibrahim Al Hasani…