Vraagje voor kampeerders onder ons

Ik wil dit jaar een klein koffiezetapp meenemen op vakantie, maar lees allerlei ervaringen waarvan sommige niet goed zijn.



Snap ook dat zo’n klein apparaat minder goed zal smaken dan die ik thuis hebt, maar welke hebben jullie en kunnen jullie mij aanbevelen?



[nam voorheen mn senseo mee maar die nam best veel ruimte in. Deze is zo onpraktisch…]

Wij nemen altijd onze bialetti mee en da’s net zo lekker als de koffie thuis (volautomatische koffiemachine) :drool: (google maar eens)

Idd, Bialetti of een cafetière:



Ik heb juist een heel kein Princess apparaatje gekocht voor pads, juist voor in de caravan/boot etc. gebruikt minder stroom en neemt weinig plaats in. Praktisch en je vertrouwde koffiesmaak. Pads kun je bijna overal kopen anders zelf voorraadje meenemen.

Was maar iets van 15 euro :mrgreen: bij de Makro



Petri

je kunt speciale camping koffiezet apparaatjes kopen, ze zijn wel wat langzamer maar dan heb je gewoon je normale koffie. wij hebben er nooit problemen mee gehad. wij hadden geloof ik een princess.

koffiefilter, losse koffie, kokend water… en opgieten maar.



Zo doen wij het tenminste op de camping :wink:

@petri wrote:

Ik heb juist een heel klein Princess apparaatje gekocht voor pads, juist voor in de caravan/boot etc. gebruikt minder stroom en neemt weinig plaats in. Praktisch en je vertrouwde koffiesmaak. Pads kun je bijna overal kopen anders zelf voorraadje meenemen.

Was maar iets van 15 euro :mrgreen: bij de Makro



Petri




Heb je em al gebruik want de reviews zijn juist heel slecht ervan…dat het niet naar koffie smaakt enz…had die in de blokkerfolder gezien…moet gewoon niet te duur zijn en makkelijk in gebruik…

Ik heb hem al 2 keer kado gegeven en alleen maar enthousiaste verhalen teruggehoord :mrgreen:



Wij gaan dit jaar niet met de caravan van opa en oma dus ik heb het nog niet zelf geproefd.



Petri

@petri wrote:

Ik heb hem al 2 keer kado gegeven en alleen maar enthousiaste verhalen teruggehoord :mrgreen:



Wij gaan dit jaar niet met de caravan van opa en oma dus ik heb het nog niet zelf geproefd.



Petri




Hmm…klinkt dan toch wel goed. Zijn vlgs mij nu 10 euro bij de blokker in de aanbieding…:slight_smile:

@mamaMarije wrote:

koffiefilter, losse koffie, kokend water… en opgieten maar.



Zo doen wij het tenminste op de camping :wink:




Juistem! Zo hoort het ook he als je gaat K®amperen… :mrgreen:

@Cell wrote:

@mamaMarije wrote:
koffiefilter, losse koffie, kokend water… en opgieten maar.



Zo doen wij het tenminste op de camping :wink:




Juistem! Zo hoort het ook he als je gaat K®amperen… :mrgreen:


Zo doen wij het ook. We hebben alleen inmiddels wel het fluitketeltje vervangen door een waterkoker.

Ik heb vorig jaar een kleine koffiezetapparaatje bij de Aldi gehaald, eentje waaronder je 2 (bijgeleverde) mokken kan zetten. Het heeft een herbruikbaar filter en kan je gewoon je eigen koffie in doen en smaakt dan gewoon hetzelfde als thuis.

Wij hebben een klein koffiezetapparaatje, die is zo’n 15 jaar oud ofzo haha

Doet het nog perfect!

Ik zou gewoon zo’n italiaans potje meenemen (zo espresso makertje). Neemt weinig ruimte is en smaakt super.

@mamaMarije wrote:

koffiefilter, losse koffie, kokend water… en opgieten maar.



Zo doen wij het tenminste op de camping :wink:




Zo doen wij het ook…

Wij nemen altijd de senseo mee :mrgreen:

wij kamperen trouwens altijd zonder stroom… dus dan is kokend water en opgieten toch wel zo’n beetje de enige mogelijkheid (of een buurvrouw zoals vorig jaar hebben die de koffie al bij ons op tafel zette als ze toch zelf maakte :lol: ).



Dit jaar voor 1x in een vooropgezette tent en we hebben stroom… ga niet weten wat me gebeurt. Krijg vast het idee in een hotel te kamperen :mrgreen: .