Misschien een rare vraag maar hij wilt graag antwoord.
Hij heeft sex gehad met een vrouw van 30,nu was de condoom kapot gegaan.
Nu vroeg hij aan mij waar je zo’n pil kunt halen.
Ik vroeg hoelang is het dan geleden,1 week,ik zei dan is het dus al te laat voor de after morning pil.
Nu beweert zij dat ze positief heeft getest,kan dat al na 1 week en 2 dagen?
Ik vind het trouwens erg raar dat een vrouw van 30 niet weet dat de after morning pil bestaat :? ik wist dat al met 12 jaar.
Volgens mij heeft ze hem bedondert :silenced: was ook haar condoom.
Jeming… na 1 week al kunnen zeggen dat ze zwanger is? Is volgens mij echt niet mogelijk hoor… pas na 2 a 3 weken toch? en als je pech hebt… langer zelfs :eh:
Morningafterpil kende ik inderdaad ook al heel erg vroeg. (wel in andere omstandigheden. gelukkig niet met mezelf)
Jeming, vind dit echt absurd! Is ze stiekem verliefd op hem ofzo en probeert ze hem zo te claimen? :shock:
Ik vind het ook erg vreemd,1 week na de sex al positief testen.
Ze heeft geen sex gehad met een ander zegt ze.
Ze zijn beide vrijgezel en daarom gewoon voor een keer sex gehad.
Ik ga hem eens zeggen dat ze moet testen waar hij bij is :think:
En als ze echt zwanger blijkt te zijn een vaderschapstest als de kleine er is.
Ja dat zou je kunnen zeggen tegen hem inderdaad.
vind het echt raar hoor… je zou haast denken dat ze gewoon liegt of over sex met anderen of over het zwanger zijn.
Je kunt dan nooit positief testen, als dat zo is dan was ze al zwanger :snooty:
@bigsby wrote:
Je kunt dan nooit positief testen, als dat zo is dan was ze al zwanger :snooty:
sluit ik mij bij aan! en anders die nieuwe termijn test? waar hij bij is?
Volgens mij wil ze jou vriend ergens voor op laten draaien.
Of ze is al zwanger van een ander, of ze is helemaal niet zwanger en vindt dit een goeie grap.
positief testen na 1 week is echt onmogelijk, danheeft ze al een bloedtest moeten hebben gedaan en dan is de kans zelf heel klein dat je al een lichte verhoging ziet van HCG.
Vindt het echt een heel raar verhaal hoor :think: Ik zou als ik hem was daar niet zomaar in tuimen.
Inderdaad haar nog een keer laten testen als ze een week of 4 is en dan met hem er bij en daarna evt een dna test of hij inderdaad ook de vader is.
ik denk een stunt van haar oig ondoordacht en dom zo komt het over , idd testen na een week is onmogelijk, als het gaat om de daad die jij beschrijft
morning afterpil is idd te laat voor na een week ,
Hmm… raar verhaal hoor. Denk dat ze hem erin luist! Kan toch nooit al na een week? Ik zou idd die nieuwetermijn test doen waar hij bij is.
En weet je al meer?
haah ik spiek ook als ik nieuwe reactie geplaatst zie worden , we zijn een tikkeltje aagje hier :thumbup:
Heel erg raar dit idd,
Maar er staan een hele hoop goede tips bij.
Bijvoorbeeld die nieuwe Clearblue test.
Volgens mij is het ook onmogelijk, maar je kan het nooit zeker weten.
Ben nu ook behoorlijk nieuwschierig
Al nieuws???
Het is in sommige gevallen wel degelijk mogelijk om 9 dagen na de gemeenschap al positief te kunnen testen… Ik heb in juli zelfs 4 dagen na mijn eisprong al een positieve test gehad (ik had een innestellingsbloeding en in het ziekenhuis vroegen ze me of ik al een test had gedaan…en heb toen dus getest ), terwijl ik de week daarvoor een negatieve test had (had net een miskraam gehad). Twee dagen later was de test zelfs nog positiever… Dit was dan vrijwel zeker ook geen éénling zwangerschap… heb later 2 vruchtjes gevonden. Moet wel zeggen dat ik wel een test heb gedaan die je vanaf 4 dagen voor NOD kunt gebruiken… Maar dan nog…
Dus… soms is het wel mogelijk om al positief te testen vlak na de gemeenschap…
Ja, het zou dus 7+2=9 ongeveer 5 dagen voor NOD zijn. Ik zlf tesste 4 dagen voor nod positief, dus het kan wel!