Vraagje voor de mama's met een Gazelle Bloom

Ik wil graag de gazelle bloom kopen, maar nu vroeg ik me af, is het mogelijk om achterop de fiets een dubbele bloom achtertas, achterzitje en buggydrager te plaatsen?? Of gaat dat niet tegelijk lukken en heb je dus een gewone kidsshopper nodig? :think:



Wie o wie heeft ervaring ermee??



Groetjes gemma

Hoi,



Ik heb de gazelle bloom mamafiets.



Ten eerste hij bevalt super :thumbup:, echt een topfiets.



Achterop past 1 bloom fietstas, 1 buggydrager en 1 fietsstoeltje. Dus geen twee bloom fietstassen.



Ik hoop dat je er wat aan hebt.



Groetjes Ariska

Welke maat heb je en hoe lang ben je??

ik heb ook een gazelle bloom… weet alleen niet wat er allemaal achterop past… heb tot nu toe alleen nog maar een buggydrager en fietstas er op gehad…



ik heb trouwens fietsmaat 61 en ben 1,87

@Gemmama wrote:

Welke maat heb je en hoe lang ben je??




ik ben 1.62 m. Er zijn twee soorten gazelle bloom’s (kwa maten dan) De kleinere en de grotere. Ik heb de grotere. En de blauwe :thumbup:





Ik ben 1.63 en heb de kleinste maat van de gazelle bloom. Ik kon anders net niet met mijn voeten aan de grond.

Bij mij zit er 1 fietstas en een buggydrager achterop maar ik weet dus niet of er dan ook nog een stoeltje bij kan. Volgens mij wel, lijkt me nog wel ruimte genoeg voor maar dat weet ik dus niet zeker.

Goeie vraag Gemma! :wink:



Passen alle buggy’s in de buggydrager? heb geen idee hoe zo’n systeem werkt… :think: :think:

@Wendy wrote:

Ik ben 1.63 en heb de kleinste maat van de gazelle bloom. Ik kon anders net niet met mijn voeten aan de grond.

Bij mij zit er 1 fietstas en een buggydrager achterop maar ik weet dus niet of er dan ook nog een stoeltje bij kan. Volgens mij wel, lijkt me nog wel ruimte genoeg voor maar dat weet ik dus niet zeker.




Er kan dan nog een fietsstoeltje bij op. :thumbup:



Vreemd trouwens we zijn even groot, maar ik kan wel bij trappers van mijn fiets en heb een maat groter als jou. :think:

bij de trappers kunnen of bij de grond is nog wel een verschil :wink: ik had qua grootte van de fiets volgens de fietsenmaker ook wel 65 inch gekunt, maar dan kon ik niet met mn voeten bij de grond en dat leek me geen veilig idee

ik heb er ook een heerlijkr fiets geen flauw idee wat voor maat ik heb zal wel de grootste zijn alleen brak 2 weken terug mn standaard af :evil: :evil: maargoed heb weer een nieuwe gekregen van de fietsenboer :mrgreen:

Ik kon op de grotere maat ook wel bij de trappers maar niet bij de grond…

Maar misschien heb jij wel langere benen dan ik :wink:

Vraagje: ik heb ook een Bloom (de oranje, was er gelukkig nog) en heb een buggydrager en een buggy gekocht. Nu heeft mijn vriend de buggydrager gemonteerd, maar elke keer als we de buggy erop hangen en vastmaken, komt hij tegen het wiel aan… Wat doen we verkeerd? :think:

hang je hem wel met de goeie kant naar het wiel toe? Je moet hem zeg maar op het kruis van de buggy hangen.

@Jubbes wrote:

hang je hem wel met de goeie kant naar het wiel toe? Je moet hem zeg maar op het kruis van de buggy hangen.




Het kruis van de buggy is daar waar hij inklapt? Het maakt namelijk niet uit of hij met de voor- of achterkant naar het wiel hangt, hij klapt nog steeds om. En volgens mij kunnen we hem aan de zijkanten niet ophangen…

@Biebels wrote:

@Jubbes wrote:
hang je hem wel met de goeie kant naar het wiel toe? Je moet hem zeg maar op het kruis van de buggy hangen.




Het kruis van de buggy is daar waar hij inklapt? Het maakt namelijk niet uit of hij met de voor- of achterkant naar het wiel hangt, hij klapt nog steeds om. En volgens mij kunnen we hem aan de zijkanten niet ophangen…




Bij mij hangt juist het onderste wiel in de haak van de buggydrager.



Ik heb de oranje versie. De buggy hangt links, de tas rechts en het stoeltje achterop. MAar of er tassen op kunnen weet ik niet. De tas hangt achter het voetensteuntje en aan de andere kant hangt de buggy op die plek. De tas kan niet verder naar vorern wat dan kun je niet bij het voetensteuntje.