Vraagje voor de KDV medewerkers!

FF vraagje voor de KDV medewerkers;



als een kind (9 mnd) al werkelijk de HELE ochtend niets anders doet dat vreselijk krijsen, in bed, uit bed, op schoot, niet willen eten, niet willen drinken. en je hebt al werkelijk ALLES geprobeerd, bellen jullie dan de ouders om het kind op te laten halen? Er moeten nu andere kindjes gaan slapen en dat gaat dus niet lukken met dat luchtalarm. Ze heeft geen koorts, geen luieruitslag, ze heeft maar een par slokken gedronken, 5 happies brood gehad en ze gáát maar door terwijl ze dood en dood moeis… Had vanochtend haar mama al even gebeld om te overleggen. Toen besloten haar eruit te halen, brood en drinken te geven en dan weer op bed. Maar het heeft dus allemaal niet gebaat…

Ik zou toch echt de moeder bellen, kind zit niet lekker in haar velletje.

En je heb alles al geprobeerd, helaas heb je gewoon niet aan tijd om de hele tijd met haar op schoot te gaan zitten.

En ik zou als ik de moeder zou zijn, het wel erg prettig vinden dat je me zou bellen als ze al de hele ochtend zo huilt.



Succes ermee

ik zou als moeder zijnde ook gebelt willen worden hoor.



het is zielig voor het meisje maar ook niet bevordelijk voor de andere beebjes die moeten gaan slapen en voor jullie natuurlijk ook niet



sterkte

ik zou inderdaad in elk geval even bellen, en samen bespreken wat je het beste kunt doen… Ik zou het persoonlijk wel willen weeten als mijn kind de hele ochtend al huilt… is toch een teken dat het zich niet lekker voelt… bovendien heb je meerdere kindjes rondlopen, en kun je haar niet je onverdeelde aandacht geven… iets wat ik als ouder in dat geval dus wel zou willen…



dus ja ik zou ook bellen!!!

Thanks meiden, ik heb dus nog maar een keer gebeld. (Had dusvanochtend ook al even gebeld om te overleggen) En ze komt er nu aan om te proberen of zij haar kind tot bedaren brengen kan. Raar hoor, ben dit helemaal niet van haar gewend… Even afwachten dus!

Yep als ik alles heb geprobeerd…echt alles…en het aangeken heb dan is het op een gegeven moment tijd om ‘‘voor de rest van de groep’’ te kiezen…

Helaas,ik baal wel altijd en meestal lukt het nog wel maar goed soms is het niet anders…en meestal zijn mama’s wel blij dat je belt ze zouden zelf ook niet willen dat hun kindje zo lang zo verdrietig is…

:hug:

lijkt me duidelijk dat ze ziek is en lekker thuis bij haar mama/papa hoo0rt, in haar bedje.



sterkte

Ow ik vind het ook helemaal niet leuk, ik ben helemaal niet zo’n beller. Maar mensenlief wat was ze over de riedel…



10 minuten nadat ik mama had gebeld is het dametje stil en ligt in een diepe slaap… :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: Moeder dus maar wéér gebeld ( :wall: :wall: :wall: dat was dus al de derde keer vandaag) om te zeggen dat het meiske nu dus stil was en dat ik het wel weer zou redden. Heb beloofd te zullen bellen als ze toch weer wakker werd en het niet ging…

Oh dat gebeurt mij ook altijd, voel ik me altijd zo lullig. Maar goed gelukkig slaapt ze nu lekker.



En wordt ze vrolijk wakker.

Oh he haha, zul je net zien he ! Nou maar goed dat ze slaapt nu. Maar ik vind het ook heel goed dat je gebeld hebt. Ik zou als moeder ook gebeld willen worden en als ik de moeder in kwestie was, voelde ik me erg betrokken en helemaal niet vervelend dat je me hebt gebeld. Je houdt alles gewoon goed in de peiling en ik vertrouw je dus helemaal :thumbup:



Toppie dus !

ik hooooop het ook!

@Karin2 wrote:

Oh he haha, zul je net zien he ! Nou maar goed dat ze slaapt nu. Maar ik vind het ook heel goed dat je gebeld hebt. Ik zou als moeder ook gebeld willen worden en als ik de moeder in kwestie was, voelde ik me erg betrokken en helemaal niet vervelend dat je me hebt gebeld. Je houdt alles gewoon goed in de peiling en ik vertrouw je dus helemaal :thumbup:



Toppie dus !




:oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :inlove: :inlove: :inlove:

@~Marion~ wrote:

@Karin2 wrote:
Oh he haha, zul je net zien he ! Nou maar goed dat ze slaapt nu. Maar ik vind het ook heel goed dat je gebeld hebt. Ik zou als moeder ook gebeld willen worden en als ik de moeder in kwestie was, voelde ik me erg betrokken en helemaal niet vervelend dat je me hebt gebeld. Je houdt alles gewoon goed in de peiling en ik vertrouw je dus helemaal :thumbup:



Toppie dus !




:oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :inlove: :inlove: :inlove:


Niet :oops: hoor…je bent gewoon een top gastouder!!

Zeguh waar woon jij??!

Celiza moet straks ook opvang :mrgreen: :wink: :-*

:oops: :oops: Nou hou op zeg… gigi…

Hoho :naughty: Ã?k heb haar al gereserveerd ja !

:shifty:























:angel:

Lijkt me juist prima dat je belt, al was het idd maar om te overleggen. Ik vind dat juist heel betrokken overkomen, je wil allebei het beste voor zo’n kindje!

Maffe wijven… hihi… :inlove: :inlove: :-* :-* :-*



E werd uiteindelijk pas om KWART OVER VIER wakker!!! Toen ze om drie uur nog niet wakker was ben ik werkelijk elk kwartier gaan kijken… :oops: :oops: :oops: Was gewoon blij toen ik 'r weer hoorde… hihihi… Eenmaal wakker was ze weer gewoon mijn eigen vrolijke e-tje!





Thanks ennieweej allemaal!

@~Marion~ wrote:

FF vraagje voor de KDV medewerkers;



als een kind (9 mnd) al werkelijk de HELE ochtend niets anders doet dat vreselijk krijsen, in bed, uit bed, op schoot, niet willen eten, niet willen drinken. en je hebt al werkelijk ALLES geprobeerd, bellen jullie dan de ouders om het kind op te laten halen? Er moeten nu andere kindjes gaan slapen en dat gaat dus niet lukken met dat luchtalarm. Ze heeft geen koorts, geen luieruitslag, ze heeft maar een par slokken gedronken, 5 happies brood gehad en ze gáát maar door terwijl ze dood en dood moeis… Had vanochtend haar mama al even gebeld om te overleggen. Toen besloten haar eruit te halen, brood en drinken te geven en dan weer op bed. Maar het heeft dus allemaal niet gebaat…
Ik bel ouders dan niet om te vragen om op te halen, maar bel wel op. Dan zeg ik het ter informatie.dan kunnen ouders zelf beslissen wat ze doen. Ook vraag ik tips om de tijd door te komen tot de ouders er zijn