vraagje verstandskies laten trekken en snijden

Gelukkig maar. Het kan zijn dat het inderdaad goed verdoofd is en door de pijnstillers de pijn meevalt. Ik heb een beurs gevoel gehad na het trekken/snijden.

Wel was mijn kaak gekneusd, door het trekken en wrikken.

Hopelijk valt de pijn mee als ze stopt met de pijstillers.

Ben blij dat ik ze niet meer heb…

Ik heb het vorig jaar laten doen als ik eraan terug denk krijg ik spontaan weer de kriebels…

Bah wat had ik een napijn… Nee van het snijden en het trekken het doormidden boren daar voelde ik niks van maar zeker van elke kies 1 maand last gehad…

Heel veel gekoeld en pijnstillers moeten gebruiken…

Als tip: vooral blijven koelen, koelen en nog eens koelen… En haar lekker haar gang laten gaan (dus vooral niet mopperen ed de komende dagen)…

Ben blij dat ik ervan af ben maar wat een ellende was het…

gr patricia

Als ze de onderkies heeft laten trekken nog een tip: spuit de holte uit, anders heb je kans dat er etensresten in gaan zitten en dat gaat ontsteken. Helaas spreek ik uit ervaring, dat doet heel erg zeer.

Ik kreeg een spuitje ( uiteraard zonder naald) mee van de tandarts, maar ik denk dat ze die bij de apotheek ook zullen hebben.

ja dat spuitje had ik ook over gelezen, maar ze hebben er niets over gezegd in het ziekenhuis. Ze heeft ook geen spuitje meegekregen.

Ze mocht juist nog niet spoelen omdat de wond dan open kan gaan.

Ik had ook alleen getrokken verstandskiezen, bij mij waren ze er niet uitgesneden.

Waarschijnlijk dat het daar aan ligt?

Hoe gaat het nu?

Het gaat heel erg goed.

Ze vond vanochtend al dat ze geen pijnstiller nodig had, maar ik zei dat ze dat toch maar wel moest doen.

Ik had ook alemaal vloeibaar eten in huis, maar ze eet gewoon met de pot mee. Wel heel langzaam en eten aan 1 kant.

Ze werd vanochtend wel wakker met een opgezwolle kaak.

Zoiets heb ik nog nooit gezien.

Het is zo groot als een appel echt een bal op dr kaak. Gelukkig heeft ze nog geen pijn ze voelt alleen een beetje een druk erop, dus konden we er wel om lachen.

Gisteren heeft ze bijna de hele dag geslapen, want van die pijnstillers uit het ziekenhuis word je ook suf van.

Paracetamol met codeiine