vraagje: verkouden en andere kindjes aansteken

goedemorgen,

ik zou zo (kwart voor 10 weg) gaan zwemmen, maar nu twijfel ik, mijn meisje snotterd nog een beetje, ze was vorige veel snotteriger en ben ik niet gegaan, nu was ze na het kruipen weer lekker aan het snotteren en nu twijfel ik of ik zal gaan.

Voor haar zou het denk ik wel gaan, maar steekt ze geen andere kids aan? wat zouden jullie doen? Ze hoest niet meer, we spuiten nog wel otrivin voor het slapen, tot zaterdag, dan is het 14 dagen.

:-*

hmmm ik zou eventueel niet gaan omdat het voor haar niet zo goed zou kunnen zijn (hoewel ook daar de meningen nogal over verdeeld zijn), maar niet om andere kindjes niet aan te steken. Kinderen worden nou eenmaal wel eens verkouden als ze met andere kinderen in aanraking komen…het is ook niet een gigantische ziekte of zo he, en ik neem aan dat de andere kindjes ook geen piepjonge babytjes meer zijn?

nee, zij is de jongste, mar ze is nu erg zeurderig, ligt visie te kijken en continue wheuuuuu ik denk dat ik maar thuisblijf, als ze nu gewoon gezellig was, zoals altijd…

Maarre waar doel je precies op als je zegt dat het voor haar niet zo goed zou zijn?

als ze alleen nog een pietsje snotterig is zou ik wel gaan, maar als je het idee hebt dat ze niet lekker in haar velletje zit nou ik weer niet gaan.

nu ik erover nadenk, ja mijn geheugen is echt bagger, vannacht was ze echt niet lekker, veel wakker, is echt minimaal een maand geleden dat ze dat had, dus wellicht beter nog een weekje wachten, trouwens ze zijn al bijna begonnen nu en ik houd niet van rennen en vliegen voor ontspanning, wel jammer, want we vinden het beiden super leuk…

Je bent er al uit zie ik :mrgreen:

Ik ga ook niet met snotterige beeb…niet omdat ze andere aansteekt maar voor haar zelf.

Ze koelen toch af met zwemmen en een nat hoofdje lijkt mij nooit slim als ze al snot heeft…

Volgende week weer een kans toch!?

jep :mrgreen: ik heb een kaart dus ga wanneer ik wil :wink:

eigenlijk wist ik het al op het moment dat ik ging twijfelen… :roll: blont he…

thx dames!