Vraagje V-Tech V-Smile

Is dat echt leuk voor die kleintjes??



Ik heb zelf helemaal niets met spelcomputers e.d., maar kwam er per toeval een tegen op MP hier in de buurt. Ben net ook even in de winkel gaan kijken wat de nieuwprijs is en las dat ze er ook een hoop van kunnen leren.

Aangezien mijn dochter helaas geen echte speler is wat betreft puzzelen en dat soort dingetjes, maar nog meer helaas wel oog heeft voor de tv dacht ik dat het misschien wel leuk zou zijn!



En wat is een beetje een redelijke prijs voor 2de hands?



Alvast bedankt voor de reacties!

Aan mijn antwoord heb je niks hoor…

Maar wij hebben er ook aan gedacht omdat Veron ook veel interesse heeft in de tv…

Juist daarom hebben we het eigenlijk niet gekocht omdat hij dan nog meer achter de tv te vinden is…

Wij wilden het voor zijn verjaardag kopen maar hebben nu duplo gekocht…



Zoals ik al zei heb je niks aan mijn antwoord…



gr patricia

Daar krijg je erg leuke spellen voor!! :thumbup:

Wij hebben een Vtech baby smile,

Jasly heeft erg veel plezier aan het toetsenbord,

Daar leert ze veel mee,

Aan de spelletjes van Winnie the pooh doet ze nog niks,

Misschien gaan we dat binnenkort proberen want het is erg leuk!

Er staan veel spelletjes op!

Maar het is tot een leeftijd tot 4 ofzo…

Heel leuk,

Wij hadden hem online gekocht,

Dus hij moet wel leuk zijn voor dat geld!!!

Tegenwoordig zijn zoveel speeltjes voor kinderen zo prijzig,

Maar deze is voor langere duur… dus wel heel leuk en leerzaam.

Wij hebben de V smile pocket.



Ik vind het in het begin een beetje onduidelijk wat de bedoeling is van het spel. Op een gegeven moment heb ik Emma er lekker mee laten rommelen en nu is ze fanatiek aan het spelen.

Stan zit er vaak met zijn neus boven op en zag gisteren zijn kans schoon om er ook mee te gaan rommelen.

Het is speciaal gemaakt voor kinderhandjes, dus laat ik ze er lekker mee rommelen. Dat zou ik met een DS of een computerspelletje niet zo snel laten doen.



Hier zijn we er in ieder geval blij mee.



De nieuwe modellen hebben een dubbel scherm, dus dat is wel handig om op te letten als je op zoek gaat naar tweedehands. Op mp worden ze vaak aangeboden.

Wij hebben een nieuwe v-smile pocket en Anne kan er erg goed mee overweg en het is erg leuk en leerzaam. Wij zijn opa en oma dan ook erg dankbaar. Ik heb 4 spellen via mp gekocht voor 37 euro en dat was lekker goedkoop en die zijn erg leuk. er wordt duidelijk uitgelegd wat de bedoeling is en de kinderen zijn er zo mee weg.

Wij hadden voor allan 1 tje gekregen voor zijn 4e verjaardag en dat was in nov. alleen vind hij de DS van zijn zus veel leuker.



Dus die van hem staat op mp. ik weet niet hoe oud je kindje nu is, het verschilt heel erg per kindje maar over het algemeen kunnen ze er beter mee over weg als mama zelf :smiley:



groetjes renate

Sorry :oops: zie nu staan dat ze 2 jaar is dan is het volgens mij wel heel leuk en ze voelen zich dan ook heel wat als ze een eigen computer hebben



Renate

Ik heb er ook 1 en moet zeggen dat sommige spelletje nog best moeilijk zijn,mees toont niet zoveel intresse er in maar amy vind het wel leuk,zelf zou ik nooit voor een kind vn 2 een spelcomputer kopen maar dat is meer mijn idee mischien.

Wij hebben er ook een, met 3 spellen. Wij doen hem nu weg, want we hebben een playstation. Dus voor degene met een goed bod, mag hem hebben! (Winnie the pooh, Dora, Kleine zeemeermin) Hij is practisch nieuw.

Ik vind de V-Smile echt superspeelgoed, maar dan wel vanaf een jaar of 3,5-4. Het lijkt mij niet dat ze er met 2 jaar al mee overweg kunnen? :think:

Overigens wil ik voor onze dochter ooit de V-Smile Pocket kopen, maar dan denk ik op z’n vroegst pas voor haar 4e verjaardag of zo…

wij hebben ook een v smile pocket voor Jeremy.

hij heeft geen aanwijzigen nodig en speelt ieder spel zonder problemen.

(heeft ze inmiddels bijna allemaal :roll: )

Ideaal als je even je handen vrij wilt hebben.



Vind het dus echt een super ding! :thumbup:

Hoi Dames,



Dank jullie voor de reacties!



Ik ben hem toch maar gaan halen alvast, want na alles verder bekeken te hebben bleek €26,- niet echt veel voor de complete Winnie de Pooh versie!! Ook omdat er hier in huis waarschijnlijk nooit een nintendo of wii oid komt.


Het lijkt mij niet dat ze er met 2 jaar al mee overweg kunnen?


Wij hebben hem gisteravond toen ze al op bed lag even aangezet en idd besloten om hem nog even te laten voor wat het is. Misschien voor haar 3de verjaardag met nog een extra spelletje erbij.

Patricia: Wat jij zegt is ook precies het deel wat mij tegen zou houden hoor! Maar we hebben hier (niet veel) wel gevarieerd speelgoed en niets is intressant, dus als dan toch die TV het enige leuke is > Dan maar liever leerzaam bedacht ik mij!

Ik ben weer aan de gang hoor :roll:



Ben ik spelletjes in de uitverkoop aan het zoeken kom ik een pocket tegen voor €49,- Heb hem onder enige twijfel meegenomen, maar hij zit nog ingepakt en ik kan hem dus nog terug brengen.



Wat zal ik nu doen? Houden (ik heb nu eenmaal de console al, die met dezelfde spelletje werkt) of terugbrengen (het is een oudere versie, die waar de kleurknopjes in het oranje deel vallen, en er komt tegen die tijd wel iets veel intressanters)???



Mijn eigen + en -


  • dat ik het nu al koop vanwege de prijs


  • dezelfde spelletjes
  • regelmatig langere autoritten
  • niet duur voor een nieuw apparaat
  • de cyberpocket vind ik niets vanwege het klepje



    Zoals jullie zien zie ik het eigenlijk alleen maar pos, maar vind ik het van mijzelf te vroeg om aan te schaffen.



    Wie wil haar mening met mij delen?

btw Ze is trouwens aan het puzzelen geslagen, dus nu blijft tie sowieso nog in de kast tot haar 3de verjaardag :dance:

Tja, ik vind persoonlijk de Pocket veel idealer dan de TV-versie, juist omdat ze er overal en altijd op kunnen spelen, zonder dat de tv daarbij aan hoeft. Ik merk het al aan mezelf: ik pak veel sneller mijn DS of PSP om een potje te gamen, dan dat ik onze Wii aanzet… :shifty:

Maar 't is net wat je zelf fijner vindt, natuurlijk…

Wij hebben er pas ook een op Marktplaats gekocht. Wij hebben er 75 Euro voor betaald met een stuk of 6 spelletjes erbij! Het is wel de “oude” versie, dus zonder dubbel scherm. Wij hebben hem in eerste instantie gekocht voor de lange autorit van de zomer als we naar Kroatië gaan. Maar we vonden het zo leerzaam dat Lotte er nu al op speelt. Ze leert er erg veel van en ze puzzelt het helemaal zelf uit. Ik heb geen idee hoe die spelletjes gaan en manlief ook niet, dat doet ze allemaal uit zichzelf zonder hulp te vragen! Er zit ook een kabeltje bij dat je hem op de TV kan aansluiten, maar dat hoeft dus niet.

Op dit moment zijn de spelletjes trouwens 10 Euro bij Bart Smit, misschien ook in andere speelgoedwinkels. Ik heb Bert en Ernie gekocht. Deze actie kan elk moment afgelopen zijn, want die mevrouw vroeg nog of hij evt. geruild moest worden en dat dat dan snel moest gebeuren. Maar op Marktplaats heb ik ook 2 spelletjes voor 15 Euro gekocht incl. verzenden. Dus een beetje shoppen op Marktplaats scheelt je een heleboel geld!



Succes!



Viratine

mijn dochter heeft de v-smile pocket met het klapschermpje , en ze speelt er erg leuk mee, ze heeft ook de gewone gehad 2de hands en daar liet ik haar mee otefenen en toen dat goed ging heb ik een nieuwe gekocht , ze speelt er toch al vanaf 2jaar mee, misschien ietsje ouder



ik had hem gekocht voor in d eauto als we ver rijden moeten , alissa is altijd wagen ziek en dat wilde we proberen o,m haar af te leiden , maar dat moeten we nog proberen