vraagje relacteren (update)

Wat knap van je Karin, dat je het zo vol houdt om nog BV te geven en blijft kolven :clap:



Succes! :thumbup: [/spoiler]

knap hoor!!! :dance:

echt goed :thumbup: :dance:

:clap:

wauw :clap:

Trots!!! :inlove:

Ik weet het gewoon niet meer, ze wil gewoon echt. Ik probeer van alles maar ze is boos en heeft er totaal geen interesse in.

Voel me echt afgewezen ik denk dan is dit mijn dank dat ik haar 9 maanden gevoed heb :cry: :cry: :cry:

Ik wil haar zo terug aan de borst maar hoe ver moet ik gaan.



Productie is aardig weer op peil Ik kolf in een dag 240 cc maar het moet niet ten koste van alles gaan

Dat kan jij alleen zelf bepalen mopā€¦ wanneer genoeg genoeg isā€¦ ik heb zelf een lange adem wat dat betreft maar ik kan jouw grens niet aanvoelen heā€¦

Geef het anders nog een paar dagenā€¦ en probeer het los te latenā€¦ dat het perse MOETā€¦ misschien op t moment dat jij er vrede mee hebt dat het geen MOETEN is, pakt madame de borst weer opā€¦ en anders toch voor jezelf kiezenā€¦ die 9 maanden is gewoon geweldig goedā€¦ :inlove:

Proef uit jouw tekst toch dat je er een beetje klaar mee bent?

Ik heb dat zelf ook gehad met de jongsteā€¦ was er stiekem klaar mee maar wilde perse in DIE maand stoppen ( :roll: :roll: :roll: :roll: ) Pfff wat vond ik dat zwaarā€¦ ik voelde aan mezelf dat ik het gewoon echt niet meer leuk vondā€¦ waren gelukkig nog maar 2 maanden dat ik door moest zetten maar die laatste dag zonder schuldgevoel de laatste voeding gegevenā€¦ :angel: Dus heb toch langzaamaan afscheid genomenā€¦ en zoals ook met de oudste, camera erbijā€¦ mooie fotoā€™s gemaaktā€¦ trots! Moet jij ook doen schatā€¦ als je stopt, maak er een mooie vrolijke dag vanā€¦ veel mooie laatste BV fotoā€™s makenā€¦ taart sā€™avondsā€¦ een traantje mag ookā€¦ en dan is het goedā€¦ :-*

Fai bedankt voor je lieve berichtjes :-*



Ik voel me echt heel verdrietig dat ze niet aan wil happen :cry: :cry: :cry: had het nog zo gehoopt omdat ze dus vorige week nog wild ging happen.



Ik kolf nog steeds om de 2 uur (als ik werk zit er meer tijd tussen) en dat doe ik met alle liefde. Ze krijgt nu elke avond voor het slapen mijn melk Ik geef nog niet op. Ik laat het los zolang met kolven goed gaat en ik 's avonds nog een volle fles voor haar heb dan ga ik door met kolven, misschien wil ik te graag en is het voor haar de dwingend.

Morgen lekker dagje vrij , veel knuffelen met haar. Helaas heb ik woensdag , donderdag vrijdag kamp of misschien wil ze dan juist weer drinken :mrgreen:

:hug: :-*

@Karin1981 wrote:

Fai bedankt voor je lieve berichtjes :-



Ik voel me echt heel verdrietig dat ze niet aan wil happen :cry: :cry: :cry: had het nog zo gehoopt omdat ze dus vorige week nog wild ging happen.



Ik kolf nog steeds om de 2 uur (als ik werk zit er meer tijd tussen) en dat doe ik met alle liefde. Ze krijgt nu elke avond voor het slapen mijn melk Ik geef nog niet op. Ik laat het los zolang met kolven goed gaat en ik 's avonds nog een volle fles voor haar heb dan ga ik door met kolven, misschien wil ik te graag en is het voor haar de dwingend.

Morgen lekker dagje vrij , veel knuffelen met haar. Helaas heb ik woensdag , donderdag vrijdag kamp of misschien wil ze dan juist weer drinken :mrgreen:






Och meissieā€¦ niet leuk hoorā€¦ (en dat gevoel van ā€˜ondankbaarā€™ heb ik ook weleens gehadā€¦ doe je ZOVEEL moeiteā€¦ om ZOIETS kostbaars erin te gietenā€¦ :mrgreen: :inlove: En dan weigerenā€¦ grrrā€¦ aapjesā€¦ :naughty: :wink: Hou ons op de hoogte vrouwke, en denk aan jezelfā€¦ kusā€¦ :-

:hug:

ik was van weekend ziek hoofdpijn,misselijk,diarree en Nikki vierde dr verjaardag dus ikwilde niet in bed liggen heb ik zonder te lezen een dompiridon genomen :oops: maar later las ik en dat helpt juist de bv op gang te brengen :think: nou dat is hier zeker het geval mijn (.) is weer :shock:





:hug: Ligt niet aan jou Lizz weigert ook steeds meer wil ze bij mij niet want dan ziet ze drinken van nikki :doh: :twisted:

TOch wel beetje trots, misschien komt het toch nog goed

ik zat met haar onder de douche ik bied haar de borst aan en ze doet hap. ze liet ook gelijk los hoor maar misschien is dat het begin :pray: :pray:

Ik duim voor jeā€¦ :inlove: :-*

O meid ik duim heel erg hard voor je :pray:

Helaas ze wil gewoon echt niet meer, en na kamp heeft mijn productie weer een ontzettende dip :cry: :cry: :cry: Denk dat ik het tot de 10 maanden vol hou en dan er toch maar mee stop Ik trek het niet om elke vrije dag om de 2 uur te gaan kolven. Ik ben zoo moe. Na kamp heb ik van 22.00 tot 10.00 geslapen en vanmiddag van 12.30 tot 17.00. Het kost gewoon teveel energie. Ik ga vanavond nog 2 x kolven en morgen nog een aantal keer zodat ze zondag en maandag nog mama melk kan krijgen.

Helaas heb ik niet meer een recente foto van haar bij aan het drinken

Heel diep van binnen voelt het toch als falen :cry: :cry:



heel misschien heel misschien komt er bij ons nog een 4e wonder en die ik dan met alle liefde mijn bv kan geven.



Lieve Lynn,



Bijna 10 maand heb je mama melk mogen drinken, 9,5 maand bij mama aan de borst. Nog 1 keer happen wilde je heel graag daarna was het voor jou klaar. Je wilde niet meer je vond andere dingen en ander eten veel interessanter. Je groeit goed ontwikkelt je ontzettend goed je brabbelt , je trekt je overal aan omhoog. Je ontwikkelt een zeer eigen willetje



lieve Lynn bedankt dat ik je bijna 10 maand heb mogen voeden mama deed het met heel veel liefde.

Je bent een heerlijk knuffelkontje hopelijk blijf je dat ook gezellig doen zonder de mama melk

:-* van mama

:hug:



Je hebt enorm je best gedaan! Superā€¦jammer dat je meisje echt niet meer wil, maar dwingen gaat helaas niet. Je mag enorm trots op jezelf en je meisje zijn :thumbup:

Lieve Ka,



Je hebt het enorm goed gedaan. Ik voel de pijn in je berichtje, je meisje zal later ook trots op jou zijn!!! Je hebt het maar wel mooi 10 maanden gedaan.



Dikke :-* voor jou en Lynn.