vraagje quinny freestyler

Tijdje terug hebben wij een quinny freestyler gekocht via MP… en er natuurlijk uitleg bijgekregen hoe hij in elkaar moest enzo… maar ja, dat was een paar maanden terug en ik heb last van zwangerschaps/ontzwangeringsdementie dus nu lukt het me niet meer…



Heeft iemand ervaring met deze kinderwagen?

Het specifieke probleem waar ik nu tegenaan loop is dat als ik de ligbak erop geklikt heb (op die twee -euh- klikdingen aan de zijkant; met het hoge gedeelte van de bak van je af en het lage gedeelte naar je toe?), de bak nog naar achteren kan kiepen en da’s volgens mij niet de bedoeling… op de voorkant (dus de kant het dichtste bij de duwstang) rust hij op de zwarte stang die je omhoog kunt zetten (voor als je hem als buggy gebruikt), maar ook daarvan heb ik het idee dat het niet helemaal klopt; en aan de achterkant rust hij dus nergens op.





Sorry voor het lange verhaal… ben niet zo goed in technisch uitleggen :oops:

Kun je niet een foto maken?



Ik heb de speedy gehad toen Nica nog in de bak lag, nu heb ik een freestyle maar heb de bak er nog nooit op gebruikt.

Bij de speedy kwam de bak in soortgelijke klemmen te zitten en verder rustte hij nergens op, hij zat dus alleen in het midden van de bak vast.

Er zat wel wat speling op maar hij kon niet achterover klappen zoals jij omschrijft.



Zo hoort ie eruit te zien:

ik heb de quinny freestyle xl maar snap je vraag eerlijk gezegt niet helemaal :oops:



toen ik de dreamy er nog op had kon je die heel simpel erop klikken en moet zeggen dat ie bij mij niet wiebelde :?



wat is er dan wat jouw wagen doet ?

ik heb deze alleen dan andere kleur :slight_smile:

Heeft hij 3 of 4 wielen?

Hij heeft 4 wielen…

Het probleem is, hij zit wel goed vast maar ik kan de bak nog een stukje achterover klappen, dus van het handvat af… niet helemaal rond ofzo, de baby zou er misschien niet uitvallen maar het lijkt me toch niet helemaal de bedoeling?



Nou ja, anders maar wachten tot mijn man thuis is vanavond; die weet misschien nog hoe het moet (en bovendien moeten de banden nog opgepompt en ik kan het autobanden-opzetstuk van de fietspomp niet vinden… :x

Dus sorry baby, wandelen wordt uitgesteld tot morgen :think:

van welk jaar is de quinny?

@GroeneVrouw wrote:

Hij heeft 4 wielen…




Dan kan ik je helaas niet helpen :oops: ik heb wel de bebruiksaanwijzing voor de driewieler die ik voo rje in had kunnen scannen maar daar heb je ws weinig aan :oops:

Probleem opgelost! Helemaal zelf :mrgreen:

Er zaten nog twee ‘beugels’ bij die er nog aan moesten, toen was-tie stabiel… tenminste, als het klopt dat hij een klein beetje (heel klein beetje maar) schuin naar voren hangt zodat het kindje met de voeten wat lager ligt… mara ik kan niet verzinnen hoe hij anders zou moeten dus het zal wel :oops: …

nu nog de bandjes en dan gaan we morgen wandelen :inlove: