Vraagje... probleem met e-mail

Ik heb een ergens vorig jaar een duowagen gekocht bij bambinoworld.eu.

Nou heb ik dat ding slechts een paar keer gebruikt en nu is er dus iets afgebroken waardoor ik hem niet meer kan gebruiken. Ik heb bambinoworld gemaild over dit probleem en kreeg een email terug dat ze momenteel geen nederlandse medewerkers hadden en of ik mijn klacht even in het engels/duits/frans/spaans wilde mailen. Ik heb het dus nogmaals in het engels gemaild en kreeg daarop de vraag of ik foto’s wilde mailen. Dit wil ik dus nu doen maar ik krijg telkens de mededeling dat mijn email niet bezorgd kan worden.

Dies ist eine automatisch erstellte Benachrichtigung über den Zustellstatus. Übermittlung zu folgenden Empfängern fehlgeschlagen. info@bambinoworld.eu

Ik heb het al geprobeerd zonder foto’s en via mijn vriend zijn e-mail adres maar ik krijg telkens hetzelfde bericht terug. Heeft iemand een idee waar dit aan kan liggen??

is dat niet een automatisch antwoord dat je bericht binnen is gekomen?

Nee volgens mij niet want heb het even vertaald met een vertaal machine en dan staat er: Dit is een automatische melding van de Zustellstatus. Toezending aan de volgende ontvangers zijn mislukt.

als je de foto’s nou eens op internet plaatst en dan de linkjes meestuurt?

Het lijkt mij erop dat ze geen bijlage’s in de mail kunnen ontvangen daar!

Ja dat zou kunnen maar ik heb ook al geprobeerd alleen tekst te mailen en dan krijg ik hetzelfde bericht :think:

Ik ben een beetje wantrouwend tegenover bambinoworld want het was ook al een probleem toen ik de wagen gekocht had. Het duurde allemaal erg lang en ik kreeg toen geen mail terug etc. Uiteindelijk heb ik hem toen wel gekregen maar ik heb nu echt het gevoel dat ze mijn ip geblockt hebben ofzo. Zo van: ‘geen email, dan is er ook geen probleem’ :roll: Ja ik weet het misschien een beetje ver gezocht :lol:

Vaag zeg,misschien kan je het via iemand anders versturen?(of evt de bieb)

Idd de foto,s online zetten,dan kan je ze bij iemand anders er zo weer vanaf plukken.

Nou ik heb ze nu geupload op photobucket en nogmaals gemaild. Ben benieuwd.

Hmm nou volgens mij krijg ik hem niet meer terug.

Helaas ik blijf ze terug krijgen. :think:

Hey purpled82,

Op de website zelf staat helemaal bovenin een link contact. Als je daar op klikt kan je via de website een bericht maken, ik weet niet of je hier de links van de foto op kan zetten maar je kan hier in ieder geval wel je klacht schrijven en versturen. Misschien kan je dat eens proberen.

Greetz, Sneaky