Ons mannetje heeft sinds gisterenochtend geen poepluier meer gehad. Ik weet dat dat kan bij borstvoeding, maar voor gisterenochtend had hij toch meerdere poepluiers per dag. Kan dat zomaar opeens veranderen??
hoihoi
ja hoor dat kan heel goed .
mijn mannetje poept nu nog maar eens in de 2 a 3 dagen .en soms wel dan 2 keer op een dag
ik stond ook heel raar tekijken .
schijnt heel normaal te zijn bij borst kinderen blijft weinig over.
hij heeft het een keer een dag of 5 op gehouden je wil dan niet weten hoevol die luier zit :oops:
groetjes kathy
Kan alleen maar bovenstaande bevestigen, charissa had dagen dat ze achter een poepte en zo dat er 10 dagen tussen zaten.
…
Ja hoor heel normaal, soms hier 5 op een dag om vervolgens weer dagen niet te poepen.
Zolang je merkt dat ze geen last heeft van krampjes of andere ongemakken is er neits aan het handje
Thanks allemaal.
De oudste had het pas veel later dat hij minder poepluiers kreeg, vandaar mijn vraag.
Hier ook net zo, zo een paar dagen niet en dan ineens een giga poepluier.
Indy kan ook niet netjes poepen :mrgreen: elke poepluier die ze heeft zit tot dr net onder de schouders
Veron poepte hier ook altijd (dit pas na een aantal weken hoor) maar 1x per week en dan kwam er nog niet eens veel… Die pakte gewoon precies wat hij nodig had…
grts patricia
Ik heb ook van die periodes gehad met Stijn. Dan weer dagen dat ik hem bleef verschonen en altijd wel een emmer rompers had staan weken en dan weer dagen achter elkaar dat er niets kwam. Het hoort er helemaal bij.