Vraagje over verse babyvoeding

Hoi,

Stel dat er een winkel was waar je verse babyhapjes zou kunnen kopen! Zouden jullie dat dan doen?

Groetjes,

Wies

nee, ik maak het meestal zelf… heel soms een potje als we ergens naartoe zijn.

ik snap niet echt wat je bedoelt met vers kopen?

want als ik het versgemaakt wil kopen, zou ik elke dag naar de winkel moeten, aangezien het aan het einde van de week niet meer vers is.

als ik dus inderdaad elke dag het vers zou moeten halen, pak ik liever een potje of maak het zelf

om het redelijk verkoopbaar te houden, zullen er toch conserveringsmiddelen in moeten, en dan sla je dus de plank al mis… Denk niet dat daar een markt voor is… en die markt die er voor is is al behept door zonnat*ra … en dat soort fabrikanten, die beweren hapjes te verkopen zonder toevoegingen…

Tenzij die winkel bij me om de hoek zou zitten is de blender sneller :smiley:

Of je moet het aan huis afleveren.

Ik heb er ook wel eens over gedacht, of dat een gat in de markt zou zijn… Maar je zit heel erg met de hygiene. Zeker met kleintjes, die nog geen super weerstand hebben.

Als je verse hapjes koopt moet je er maar op vertrouwen dat het vers is.

Ik denk dat ik het liever zelf maak.

verse babyvoeding klinkt duur en dan kies ik door de standaardpotjes die ook beloven vol voedingsmiddelen te zijn!

Vers is voor mij: snijden waar Leonie bij zit of koken en zo geven. Ik kan me niet voorstellen dat het kopen van een potje (?) verse voeding sneller is… Bovendien zou Leonie dan apart eten, en nu eet ze gewoon met ons mee. Nee dus, ik zou het niet kopen.