Hoi admins en moddie’s,
Ik vroeg me af waarom dit forum niet verder gaat dan peuters en kleuters? Misschien is het een idee om een topic erbij te zetten over oudere kinderen?
Ik zou dat erg fijn vinden want soms wil ik weleens iets kwijt of vragen over Duncan en weet dan niet waar ik het moet neerzetten dus doe ik het maar niet…
Misschien een idee?
Liefs,
Tamara
helemaal mee eens, mijn oudste is ook alweer bijna 12 dus van mij mag het ook wel hoor! :mrgreen:
Ruud, Heleen?? :think:
we gooien het in de groep !
Ok dankje :mrgreen:
heet dan wel geen heleen of ruud, maarre zeg het toch maar even :mrgreen:
Nou euhh :eh: Ik wou net jouw naam erbij gaan zetten maar toen stond je reactie eral :oops: dusss sorry Hedwich :mrgreen:
:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
maakt niet uit hoor hahha
ik dnek kijk nog evens nel op kok
wij gaan zo weg
verwacht vandaag ajb geen antwoord,
het is en zondag en bijna 5-12 enne,…
Hedwich schreef
het is en zondag en bijna 5-12 enne,…
KOOPZONDAG IN GRONINGENNNNNNNN :mrgreen:
Ja,dat lijkt mij ook wel leuk,mijn oudste is tenslotte alweer bijna 10
Sinterklaas is voorbij dus vroeg me af of julie het er nog over hebben gehad? :oops:
we zijn aan het denken hoe het te nomen
en wat voor subrubrieken
dnekje mee?
Ja tuurlijk :mrgreen:
Ik zat eigenlijk te denken aan een subrubriek zoiets in de zin van “schoolkinderen” of misschien dat jullie op een leukere naam komen wat er is al een rubriek “school” maar daar staat dan weer onder je kleuter gaat naar school.
Even denken :think: “het leren is nu echt begonnen” zoiets misschien?
Misschien dat jullie dat dan kunnen zetten onder “peuter en kleuter”
Liefs,
Tamara
iets in de trant van schoolhaande kinderen?
of gewoon kids kan ook nog
dan subrubriek school daarna toe verplaatsen
of in beide school laten staan
en dan iets van kids praat
en kids vragen?
Ik zat ook te denken om de rubriek dan Kids te noemen.
En dan als subrubrieken
Kidspraat
Kids vragen ( opvoeding, gezondheid, voeding etc. )
En onmisbaar een rubriek over school. Nu staat er al een rubriek over school. Dus dat zou je kunnen onderbrengen in de rubriek Kids? Of inderdaad onder beiden rubrieken school laten staan. Zodat je bij peuter kleuterpraat kunt schrijven over de peuterspeelzaal en de kleuterschool en bij de Rubriek “Kids” over de basisschool?
Kids over de basisschool is dan weer zo beperkt he. Als je ziet dat die knul van mij volgend jaar in groep acht zit.
Hedwich, ik vind dat idee van kids vragen wel erg goed want daar zit dan geen leeftijd aan verbonden.
Ja dat is ook zo. Dan misschien Basisschool en hoger?
ja goed idee :thumbup:
Namen?
Schoolgaande kinderen.
Kids
7 plussers
ik heb dan wel nog helemaal geen kids van leeftijden die geen topic op kok meer hebben, maar uh, ik vind de naam kids niet echt duidelijk. Ik vind mijn kind namelijk ook onder die categorie vallen…
duidelijkere naam voor deze categorie? moeilijk moeilijk…
-schoolgaande kids
-post-peuter-kids
-de jeugd van tegenwoordig
-kids 6+