Heey meiden!
Ik heb een vraagje betreft het spiraaltje, maar dan denken jullie: een spiraaltje??? Hoe kan dat nou??? Ze wil toch zwanger raken??
Nou hier volgt de uitleg. Na ruim een jaar geleden een miskraam en gecuretteerd te zijn, en daarna nog 2 miskramen, kreeg ik 21 september een hysteroscopie. Ik zat toen al op cd 9 met de clomid.
Tijdens de hysteroscopie was er een verkleving te zien en oud lidteken weefsel van de curettage. De verkleving is losgehaald. Daarna is er een spiraaltje geplaatst om mijn baarmoeder open te houden, waardoor de verkleving niet opnieuw gaat groeien. Ook moest ik 1 cyclus de pil slikken zodat het baarmoederslijmvlies weer mooi gaat opbouwen. Ik verwacht over twee weken een menstruatie te krijgen en dan mag ik weer aan de clomid!! 30 Oktober gaat het spiraaltje er weer uit.
Dus ik zat op cd 9 met clomid en moest ineens de pil gaan slikken.
Hebben meiden met een spiraaltje ook last gehad van lichte ongesteldheidskrampen?? En vanmorgen verloor ik een paar druppeltjes bloed.
Ik heb nog nooit een spiraaltje gehad namelijk.
Groetjes van Janine
Ik heb nu een merena spiraal en gewoon menstruatie krampen hoor zelfs bloed verlies
Kan het niet zo zijn dat je meer last hebt van krampen omdat je aan je verkleving geholpen bent?