Mag ik ook die pb?
Ik ben de afgelopen week niet afgevallen helaas. Of het echt met de hormonen te vandoen heeft met de cyste ik heb geen idee.
Hopelijk komende week wel iets weer. OOk al is het maar en halve kilo :mrgreen:
Oh zou dat dan het dieet zijn voor mij mag ik ook de pb van je?
Gr Marielle :vlinder:
:oops: mag ik ook een pb :mrgreen:
Ik heb Sonja 3 keer geprobeerd,is niks voor mij :oops:
Ik denk dat het voor iedereen anders is,bij mij werkt sonja goed ik vind het ook meer je levensstijl aan passen dan dieeten,ik merk dat ik nu anders eet en leef dan voor heen,ach en dat jojo effect dat heb je denk ik bij elk dieet wel als je je oude patroon weer op zou pakken,af en toe snoepen of snacken kan best maar doe het met mate anders heeft geen enkel dieet zin.En ik zeg ook niet dat je altijd je honger gevoel moet negeren maar ik denk wel dat wij niet meer goed weten of we honger of trek hebben.
Bij mij werkt het SB dieet ook goed hoor. Maar ik hou me niet 100% aan de menuus. Varieer zelf een beetje. Waar het om gaat is dat je 3 x per dag gezond en met normale porties eet en gezonde tussendoortjes neemt. Makkelijker gezegd dan gedaan.
Ik ben nu 6 weken bezig en 6,5 kilo afgevallen (1 week op vakantie geweest en vaak uit eten geweest). Ben er erg tevreden over. Wil nu nog 12 kilo en dan ben ik dolgelukkig. Nu maar hopen dat het lukt
Leuk Marielle, doe maar met me mee. Samen is altijd makkelijker.
Ik probeer me wel zoveel mogelijk aan SB te houden. Wijk ik teveel af, dan geef ik mezelf teveel ruimte en gaat t niet goed.
Vanmiddag wel een totaal andere lunch gehad dan voorgeschreven. Ik eet woensdags altijd kibbeling met de kids. En ik had ook zin in 2 beschuiten nog…erg he?!
Maar voor de rest is het best goed vol te houden hoor.
Wat ik fijn vind van SB is het dagelijkse menu. Je hoeft niet meer na te denken wat je die avond weer moet eten.
En je krijgt echt alle voedingsstoffen binnen.
Maar ik kan het ook niet volhouden hoor! Tussendoor neem ik niet 1 Liga koekje maar echt wel 2. En dat heeft niet met snaaien te maken, maar puur met het hierboven beschreven hongergevoel.
Ik blijf het wel volgen, maar afvallen doe ik niet echt! :?
Cell, mag ik ook die pb van dat “Balans”?
Liefs,
Noortje
Een kilo per week is toch nog behoorlijk veel hoor meiden, dus het is niet zo gek dat je heel snel een soort honger gevoel krijgt…