Vraagje over sensitest

He meiden,

Ik heb een vraagje. Ik zou zwanger kunnen zijn, al denk ik inmiddels van niet. zondag 11 mei had ik mijn ei-sprong. Dat is inmiddels dus 3,5 week later. Ik heb vanaf afgelopen zondag getest. Met sensitest. en elke keer is er een heeeeeeeel erg vaag streepje te zien. Maar zo vaag dat ik nromaalgesproken zou zeggen dat het een evaporatie-streepje zou zijn, ware het niet dat het een klein beetje roze is. Maar het is echt vaag, niet bij al het licht goed te zien. Je kunt zien waar het streepje zou moeten komen als het een dik streepje zou zijn geweest, zegmaar.

Dat was zondag. En nu zou je denken, als ik zwanger ben moet het inmiddels duidelijker zijn geworden. Niet dus. Hetzelfde heeeeeeeeele vage streepje.

Nu vermoedt ik dus dat dat bij sensitest hoort, dat er altijd iets heeeel vaags te zien is. Herkennen jullie dat? Ik vind het wel stom. Bij duurdere testen zie ik NIKS als ik niet zwanger ben.

Nu denk ik kom maar op met de :evil: :evil: :evil: dan weet ik tenminste waar ik aan toe ben…

Thanx!

Groetjes,

Femke

ps ik denk dat ik mijn man maar eens in een potje laat plassen vanavond, ik weet tenminste zeker dat hij niet zwanger is. En anders hebben we een probleem :wink:

Ik had dat dus van de week ook!

Er leek een heeeeeeeeeeeel licht streepje zichtbaar te zijn, maar niet precies in het midden. Meer aan de zijkant zeg maar. Dus ik dacht nog, tot daar zal de urine wel lopen ofzo hahahahaha.

Het was bijna niet te zien, dus ik ga er vanuit dat ik negatief getest heb. Zal ook wel waarschijnlijk.

Maar waar zag jij dat lichte streepje?? In het midden? Of wat meer naar links? Ik dus meer naar links. Maar het leek een verdikking, alsof daar de ECHTE streep zou moeten beginnen ofzo. Kan het niet goed uitleggen haha.

Meer naar links, maar volgens mij moet dat ook bij deze testen. Op de binnenkant van de verpakking staan voorbeelden…

We blijven duimen, he?! (bij mij tegen beter weten in…)

Groetjes,

Femke

Bij mij was er geen enkel streepje te bekennen met deze testen, ook geen indroogstreepje of iets dergelijks.

Dus er is een goede kans dat je zwanger bent.

Maar waarom haal je niet even een ander testje van Kruidvat bijvoorbeeld?

Was je toen wel zwanger dan?/

Daarstraks nog getest, om te kijken wat er nu precies zichtbaar was. Toch niks nee… :frowning:

@vliegje wrote:

Was je toen wel zwanger dan?/

Daarstraks nog getest, om te kijken wat er nu precies zichtbaar was. Toch niks nee… :frowning:

Eh… nee, ik was niet zwanger.

Maar moet zeggen dat ik deze testen niet zo geweldig vind, ze zijn niet zo gevoelig.

Ja Kruidvat zou super zijn, maar die hebben ze niet in Barcelona… Hier zijn ze 15 euro per stuk… Maar als ik van het weekend nog niet ongesteld ben dan doe ik het wel. Ben nu natuurlijk ook een beetje schijterig dat het toch negatief is, dan leef ik nog wel ff een dagje in een droom…

Wel interessant te horen dat jij helemaal niks zag. Hmmmmmmm.

Groetjes,

Femke

@LaBruja wrote:

Ja Kruidvat zou super zijn, maar die hebben ze niet in Barcelona… Hier zijn ze 15 euro per stuk… Maar als ik van het weekend nog niet ongesteld ben dan doe ik het wel. Ben nu natuurlijk ook een beetje schijterig dat het toch negatief is, dan leef ik nog wel ff een dagje in een droom…

Wel interessant te horen dat jij helemaal niks zag. Hmmmmmmm.

Groetjes,

Femke

Oh… sorry… :oops: had niet gezien dat je in Barcelona woont…

Ha ha…

Bij ons werkte sensitest gewoon goed.

Gewoon een duidelijk streepje te zien.

Ik heb wel ruim na mijn NOD getest (omdat mijn cyclus niet zo trouw was).

Hier een lichte streep met sensitest, maar wel overduidelijk een streep. Wel pas op mn NOD zichtbaar (dus niet dagen ervoor wat sensitest wel zegt dat het kan, tot 4 dagen voor je NOD, dat werkte bij mij dus niet).

HOpelijk krijg je gauw een duidelijke vette streep! :pray:

Hmmm nou ja ik ben net ongesteld geworden, shit. Toch hallucinatie geweest dan ofzo.

In elk geval Dank voor het meedenken!

Groetjes,

Femke

hmmm je mag zeker geen sh*t meer zeggen… Ok, ehm… BAH! dan. Dat mag vast wel.