vraagje over pixels

help help,



ik wil een foto plaatsen in me avatar.

die moest ik verkleinen en dat heb ik gedaan maar nu word er gezegd dat de pixels niet goed zijn.



dit krijg ik dan te zien:De Avatar moet minder dan 96 pixels breed en 96 pixels hoog zijn.



hoe moet ik dit veranderen?

ik doe me best maar ik kom er niet uit

Verder verkleinen tot hij 96x96 is. :wink:

dat gaat dus niet

ik heb de foto verkleind en als ik er nu op ga staan en ik klik met de linker muisknop en ik druk op resize dan blijft ie hetzelfde.

ik krijg het niet kleiner dan 29,7kb. :?

je kan er handmatig invullen 96x96 en dan is ie goed…



moet je even goed kijken in dat menuutje…

Welk programma gebruik je om te verkleinen? Het aantal kb’s is goed namelijk, maar de breedte en hoogte mag niet meer dan 96x96 zijn.

resizer powertoysetup, dat heeft ruud een x geplaatst en die heb ik gebruikt. het verkleinen gaat goed maar ik krijg die pixels niet lager

Plaats de foto anders even hier

nou ik heb um maar hij word wel wazig hierdoor!!!

Zet het origineel en jouw verkleining anders hier maar neer dan kijken wij wel even.

ow ow ik voel me echt dom maar hoe doe ik dat :oops:

Als je een bericht typt zie je onder het tekstveld een kader met: voeg foto toe en dan kun je bladeren en de foto selecteren.

Als je de tweede foto er op wilt zetten druk je op ‘foto toevoegen’ moet goed gaan.

hier is ie dan

dit is het origineel

is ook niet helemaal scherp zie ik nu :frowning:

Hier een probeersel, ik kan hem niet 96x96 precies maken omdat ik hem niet mooi vierkant kan maken zonder te vervormen of teveel te snijden.





Met een avatar is het eigenlijk mooier om alleen een hoofd te doen bijvoorbeeld, een foto als deze word al gauw heel onduidelijk omdat hij zo klein is.

(Alhoewel ik dondersgoed begrijp waarom je deze foto wil, hij is erg leuk)

alleen zijn koppie in beeld dan, is dat wat??

ja als dat kan heel graag.

ik wil het zelf ook allemaal gaan doen maar ik ben er nog niet helemaal in thuis,dus een beetje hulp is altijd welkom. :lol:

de foto is niet zo scherp, ik kan het niet beter krijgen als dit…

ik vind um goed

helemaal super,dank je wel voor de moeite :thumbup: :thumbup:

tis geen moeite hoor :smiley: