Vraagje over Microsoft Word

Ik had hem net perongelijk in een andere topic gezet, maar volgens mij nog kunnen verwijderen. :silenced:



Maargoed… Ik kan mijn Microsoft Word niet meer openen, en dat gaat me denk ik ook nooit meer lukken. :think: Ja, als we de pc leeghalen. Dat doe ik liever niet, aangezien de pc van mijn moeders vriend is en ik hem mag lenen. Nu wil ik graag een vervanger hebben voor word, via internet. Het gaat me eigenlijk alleen om verslagen kunnen maken, die er netjes uit moeten zien! Heeft iemand enig idee, waar ik dat weg kan halen? Want ik zoek me rot, zonder resultaat. :frowning:

Waarom kan je Word niet meer openen?

Geen idee. :think: Ik open hem, dan begint ie als een gekke idioot te downloaden, en dan krijg ik een scherm dat het niet mogelijk is om het progamma te openen. Nu heb ik ook geprobeerd om dat progamma te verwijderen, dat wou ook niet lukken. :think:

Wat begint ie te downloaded? Wat is de precieze melding op je scherm?

Heb je geprobeert om Word via een document te openen? (Dus in Windows Explorer dubbel klikken op een Word document)

“Niet mogelijk om het progamma te openen” Ja ook geprobeerd, maar dat werkt ook niet. Ik krijg verder ook geen foutmelding, wat eventueel wel zou kunnen doen… :roll: En hij download dan het progamma, eigenlijk bedoelde ik instaleren. Dan laat ik hem lopen, en dan flipt de pc. En als ik hem anuleer, slaat hij niet op tilt.

Heb je xp of vista eropstaan?



Is het niet mogelijk om word te verwijderen en opnieuw erop te zetten?



Zit even voor je te denken waar je online je verslagen zou kunnen maken…



Is het geen optie via een webblog?

Ik heb XP. Heb geprobeerd om hem te verwijderen, maar dat is niet mogelijk. Dan geeft ie helemaal niks aan, ik kom niet in het progamma dat ik hem wil verwijderen. Dat pakt ie op een of andere manier niet. En weblog is denk geen optie. Want ik moet dit netjes ingeleverd hebben woensdag, de verslagen. Het zijn notules voor mijn examens, voor mijn opleiding. En ze zijn vrij streng, qua hoe de lay-out eruit ziet.



Oh, en ik wil zo graag alles afgerond hebben. :pray:

Oke, ik ga het gelijk proberen! Thanks! :slight_smile:

Super, bedankt!

Werkt hardstikke goed!!!

Maar je probleem is nog niet opgelost.

Hubbie hier heeft het ook gedaan… Heel vervelend.

Nadat hij de complete pc leeg getrokken had en alles opnieuw geinstalleerd, deed hij het ook :mrgreen:

(was ook wel nodig :wink: )

Nee klopt, maar ik laat dat wel over aan de vriend van mijn moeder. :mrgreen: Straks ga ik de hele pc leeg gooien, en is hij bijv. belangrijke dingen kwijt. :lol: Dan vervloekt hij me, dus ik wacht nog wel even een weekje! :lol:

En Open Office werkt echt fijner dan Word, vindt ik dan he :wink:

Ik wil niet meer terug!



Gelukkig dat je je verslagen af hebt! Succes met je examens :pray:

ook wil het wel eens helpen om je pc op te schonen met :



Ccleaner die haal je in een mum van internet laat hem door je pc lopen

en gooit alle zooi weg en niet je belangrijke dingen



en je kunt hem ook scannen voor fouten



werkt net als een stoffer en blik of virus scanner



en gooit dus alleen zooi weg en heb je dit nog nooit gedaan zal je pc er ook weer een tandje sneller van worden



meer info of hulp hiermee stuur mij een pb

Je kan open office gratis downloaden. Lijkt op words.



Groetjes van marloes

Graag gedaan! :smiley: :smiley: :smiley: :smiley: