hoi!
Ik ben weer lekker bezig met de BV :inlove: geniet er echt heel erg van, maar loop, zoals bijna iedereen wel, tegen wat dingetjes aan, wellicht hier iemand met een leuke tip?
Kan het zijn dat Esmay last heeft van koffie? ik drink over het algemeen s’avonds een klein beetje koffie met heeeel veel melk, het is wel koffie gemaakt van gemalen bonen, dark roasted.
Esmay verslikt zich met regelmaat heel erg, ze moet dan hoesten en wil dan niet altijd verder drinken, ik heb heel erg het idee dat als ze drinkt het er echt uitstroomt.
Hoe lang duurt het voordat ze die stroom aankan, of dat de stroom zich aanpast aan wat zij aankan?
vast bedankt!
voor wat betreft de koffie weet ik eigenlijk niet…
Voor wat betreft het verslikken… voel je je tsr?
Dan zou je er voor kunnen kiezen de kleine even los te koppelen en de ergste stroom weg te laten stromen in een handdoek of hydrofiel luier. Onze jongste loste het zelf op door gewoon even zijn mondhoek los te laten kopen en liet het zo bij mijn kleren in lopen… dus ik had er toen altijd een hydrofiel luier onder liggen
Kan ze lekker rustig verder drinken als de ergste druk er af is :thumbup:
Hoe lang het duurt voor het echt op elkaar af gestemd is… tja verschilt denk ik ook beetje per vrouw/kind/koppel. Duurde hier wel eventjes in elk geval.
Enne… nog gefeliciteerd he :inlove:
die tsr voel ik indd, heel goed zelfs… dat is wel een idee, Lys liet indd los als het zo snel kwam, ga ik vannacht proberen, het is het ergst als ze een paar uur heel veel gedronken heeft en dan een uur of 3 niet komt.
Esmay lijkt met name s’avonds last te hebben van krampjes, vandaar dat ik, of althans, mijn man (denkt ie mee he :inlove: ) denkt dat de koffie het misschien wel eens zou kunnen zijn.
Verder gedijd ze er goed , ik denk dat ze al minstens een pond is gegroeid…
Trouwens tussen de voedingen door ook een tsr, met productie… nu gebruik ik dus toch maar compressen, bij Lys had ik die niet nodig…
niemand die iets weet van koffie verder?
Mss kan je proberen om de koffie een paar avonden te laten staan en kijken of er verschil is? Ik drink nu geen koffie omdat ik al een stuiterbal in huis heb en hem niet nog meer wil laten stuiteren
Ik denk dat de avondkrampjes heel normaal zijn hoor, dat had onze jongste ook de eerste weken Gaat vanzelf over. Die toestroom dat kan wel een maand of 3/4 duren…sterkte!
Ik drink vanaf de geboorte gewoon koffie, probeer er max 3 a 4 per dag te drinken, maar soms :oops: is het iets meer. Ik drink dan wel extra water (weet niet of dat uitmaakt maar voor mn gevoel wel haah)
Nika heeft nauwelijks krampjes gehad…
Ze kan nu denk ik sinds een week of 2 de flinke tsr goed aan zonder zich te verslikken ofzo, dus dat heeft best even geduurd.
EDIT: ik las het na (en laat het ook lekker staan) maar ik bedoel natuurlijk dat ik sinds de geboorte van Nika koffie drink… zou raar zijn dat ik vanaf mijn geboorte al koffie krijg :mrgreen:
Ik drink ook gewoon koffie en billie lijkt daar geen last van te hebben. De ene dag drink ik 3 bakjes, dan weer 5.
TS reflex liet ik hier idd ook even weglopen, en nog weleens als ik zie dat ze het niet aankan, maar over het algemeen gaat het nu een week of 2 goed denk ik (dus 2mnd+ na geboorte).
Ik snapte je hoor Affie
dank dames! Dat bied hoop, in elk geval voor de tsr
de koffie heb ik nu sinds afgelopen maandag laten staan en ik merk geen verschil, ik drink alleen dat ene beetje s avonds, dus ik ga die gewoon weer nemen, mocht ik wel verschilmerken, kan ik het altijd nog laten staan.