vraagje over kastdeur

Ik vraag me even wat af, stel je hebt een kast in de hoek staan. Hoe monteer je dan de kastdeur, dat de deur naar de muur toe draait en je dus een ruime opening hebt om spullen op te ruimen (lijkt mij praktischer), of van de muur af zodat je dus tussen de muur en kastdeur een beperkte ruimte hebt (kan de deur niet beschadigen doordat hij tegen de muur komt met openslaan).

Ik zou hem zo neer zetten dat de deur richting de muur opengaat en je dus meer ruimte hebt om in de kast te kunnen.

Je kan altijd iets op de muur of het handvat van 't deurtje bevestigen om te voorkomen dat het beschadigd.

Dat zou ik ook zeggen

gelukkig, ik dus ook, maar man dacht daar blijkbaar anders over… hij kon de deur dus even opnieuw bevestigen, en wel aan de andere kant, dacht even dat ik de enige was die dacht dat het zo makkelijker was. :shifty:

@Emma wrote:

gelukkig, ik dus ook, maar man dacht daar blijkbaar anders over… hij kon de deur dus even opnieuw bevestigen, en wel aan de andere kant, dacht even dat ik de enige was die dacht dat het zo makkelijker was. :shifty:

dat is mannen logica :lol:

hier zit de deur van de babykamer er nog niet in omdat we hem allebei anders open willen hebben :doh:

hij heeft zoiets van gewoon de deur de kamer in open laten gaan en ik heb zoiets van de deur moet naar de muur toe open zodat je gelijk de kamer in kan stappen 8)

@Emma wrote:

Idd mannenlogica… Zo erger ik mij al vier jaar aan een van mijn keukenkastdeurtjes… Ik wilde em rechts draaoen, leek mij handiger angezien de vaatwasser het centrale nmiddwelpunt is, mijn man en de verkoper.adviseerden anders, want dat was mooier ed… Ik ben degene die altijd de vAtwasser in en uit ruimt, ik erger mij geel en groen en bij een-Weer-ik-stoot-MIJN-hoofd-incident kan ik wedr boos worden op die vent…