vraagje over internet explorer

Even een vraagje over explorer. Als ik op welke site dan ook ben en ik klik op een link dan “klikt” mijn compu mee. Ik word helemaal lijp van dat geluidje.



Weet iemand hoe dat geluid uitgaat, behalve dan mijn geluid uit te zetten :eh: :shifty:



Maw wel muziek kunnen luisteren, zonder dat irritante klikgeluid waardoor je weet dat je naar een andere pagina gaat of zo.



Snappie het nog :eh: :shifty: :mrgreen:

Ik verplaats even je stukje naar hulp is onderweg…en tja een antwoord? Euhm ergens in je startmenu zit ‘Instellingen’ daar kies je voor ’ Configuratiescherm’ en daarna moet ik even verder voor je zoeken want daar zit ook iets over alle WIndowsgeluiden…



Ok heb wat gevonden maar 1 van de heren technueten zal je vast nog beter kunnen helpen want het kan zijn dat er iets ‘vast gebakken’ zit in IE hiervoor. Ik heb alleen Geluiden en Audioapparaten weten te vinden in het configuratiescherm waar wat aan te passen valt. Of daar iets tussenzit van internet explorer durf ik je niet te zeggen. Je kunt willekeurig daar eens wat geluiden uitschakelen en zo door te proberen erachter komen welke het is. Kun je weinig verkeerd aan doen want zolang je weet welke je hebt weggehaald is het ook altijd weer terug te zetten! :wink:



Succes!

daarna moet ik even verder voor je zoeken want daar zit ook iets over alle WIndowsgeluiden.....


uhmmm.. tot zover ben ik nu ook gekomen maar dat verder zoeken :think: ik heb echt geen flauw idee :think: :oops: :mrgreen:

ik heb ook al bij explorer zelf gekeken onder internet opties, maar daar kan ik het ook niet vinden…

De helpfunctie voor IE geeft aan dat het in Windows aan te passen is en dat daar de helpfunctie van doorzocht kan worden…zucht

Zover was ik ondertussen gevorderd…ik zal eens kijken of ik daar inderdaad iets kan vinden…!

hahaha lijkt wel alsof je te maken hebt met ambtenaren hahahaha je wordt van het kastje naar de muur gestuurd!! hahahaha



Sorry hoor, maar ben echt zo melig vandaag… zie echt overal de humor van in :mrgreen:

Ja lekker he die Windows 8) scheelt dat je iig overal nog om kunt lachen :stuck_out_tongue: gni gni.

Als ik bij het eerste wat ik beschreef kijk (daar komt de Windows helpfunctie ook mee nl) in het Geluiden en Apparaten komt niets voor met Internet Explorer. Denk dus dat het vast zit in het programma Explorer. Je zou het eens kunnen proberen door daar alle geluiden uit te zetten?

Zoals je daar ook kunt zien is het eenvoudig aan te passen en weer terug te zetten op ‘standaard Windows’ daarna.

Is goed. Ik ga het gewoon proberen. Thanks voor het zoeken. Je bent een lieverd :-*

No problemo daar zitten we hier voor :wink:

En als het goed is kun je met die instelling alsnog lekker muziek luisteren :dance: geniet ervan!

Dat geluidje kan je uitzetten door bij geluiden en audioapparaten het geluid van ‘windows verkenner-navigeren beginnen’ op ‘geen’ te zetten :wink:

YES!!! het is gelukt!!! JOEPIE!!!



Heel erg bedankt Cinjoan.



Het was heel erg vervelend want als hubbie een serie zat te kijken op de tv vanaf de pc en ik op kok zat dan hoorde je dus dat geluidje via de tv :?



Maar nogmaals heel erg bedankt.



:-*

Debbie

Graag gedaan :wink:

Ik heb hier ook bijna alle geluiden uit dat lijstje uitstaan. Vind ze maar irritant :lol:

De enigste die nog wel gewoon aanstaan zijn die voor mijn e-mail en msn geluiden.