Vraagje over Hyves

Ik had 108 vrienden, nu heb ik er nog 107. Hoe kan je zien wie zich teruggetrokken heb? Ik heb ze allemaal nagelopen, maar kan zo gauw even niet ontdekken wie ik mis…



Groetjes,



Viratine

dat kan je niet achterhalen

Dat gaat volgens mij idd niet…



Ik heb ook een vraagje:



Hoe kan ik wijzigen dat de foto’s niet meer voor iedereen zichtbaar zijn??

nee, je kunt niet zien wie geen vriendjes meer wil zijn.

Je moet er net achterkomen.



viragootje: je gaat naar menu, onder het kopje instellingen staat privacy.

En dan naar onder scrollen en daar staat iets over foto’s.

Kan je ook je foto slide instellen dat niet iedereen die kan zien??

ja, dat moet ook kunnen, ik weet alleen niet hoe omdat ik geen slide show heb.

Soms verwijderen mensen hun hyves profiel om bepaalde redenen. Dat dat kan ook de reden zijn dat je een vriendje minder hebt. Dus niet perse iemand die jouw gedelete heeft :hug:

ik denk dat je je dat niet zo aan moet trekken… soms schonen mensen hun hyves op, en halen de mensen waar ze toch eigenlijk weinig contact me hebben uit hun lijst… En bovendien… als ze jou zomaar hebben verwijderd, dan zou ik ze ook niet meer als vriendje in de lijst willen…



Ik til er niet zo zwaar aan hoor… tis net msn, zo heb je een hele volle lijst en je spreekt er uiteindelijk maar 5 van ofzo…

idd en als je nieteens weet wie t is , zal t wel gen belangrijk persoon zijn geweest :slight_smile:

@mamatally wrote:

idd en als je nieteens weet wie t is , zal t wel gen belangrijk persoon zijn geweest :slight_smile:




Dat wilde ik dus ook zeggen…



Als je niet eens weet wie er allemaal in je lijst staan dan lijkt het mij dat het niet allemaal

vrienden zijn. Misschien moet je om die reden zelf eens wat mensen verwijderen?

:wink:



Ik zou mij er niet zo druk over maken…

Ik krijg het echt niet gewijzigd, als ik op het kopje ‘mijn menu’ klik, daarna op ‘privacy’ en bij het onderdeel foto’s instellingen op het linkje ‘hier per album instellen’ kom ik in mijn albums maar daar weet ik dus niet wat ik verder moet doen om ze onzichtbaar te maken voor iedereen…



Wie o wie kan mij helpen??

@Moosje wrote:

Ik krijg het echt niet gewijzigd, als ik op het kopje ‘mijn menu’ klik, daarna op ‘privacy’ en bij het onderdeel foto’s instellingen op het linkje ‘hier per album instellen’ kom ik in mijn albums maar daar weet ik dus niet wat ik verder moet doen om ze onzichtbaar te maken voor iedereen…



Wie o wie kan mij helpen??




Als je je album ziet zoals je andere albums bij andere mensen ziet moet je even op hersorteren drukken of iets dergelijks.

Zo dat je echt in je eigen albums komt en daar kan sorteren en verplaatsen.

Dan zie je een icoontje staan naast de album naam, die even aanklikken dan komen er 3 dingen te staan:

Naam wijzigen

Zichtbaarheid wijzigen

Print/kopie wijzigen.

Bij zichtbaarheid kan je instellen wie ze mogen zien van Hyvers/iedereen, naar vrienden van vrienden of vrienden of helemaal niemand.



Het moet wel een ‘eigen’ gemaakte album zijn, zoals albums van hyves zoals ‘Vrienden’ kunnen niet gewijzigd worden…