In het bibabad
Er ligt trouwens een handdoek onder het bibabad
Goed opgelost zo, toch?
Super :thumbup: :inlove:
Wat een handig badje ga ik ook es naar kijken!
En wat ligt een mooie meid in zeg :inlove:
:thumbup: :inlove:
Denk echt dat het aan het zitje ligt, want Jenna lag er echt fijn in. Je meisje zit er echt maar raar in met haar hoofdje, en die armpjes zo bedrukt.
Bij deze hebben ze gewoon ruimte bij de armpjes, kunnen de armpjes ook gewoon in het water doen.
Weet niet of je wel eens in Tilburg komt, je mag hem best lenen.
Inderdaad, dat ziet er al heel anders uit hè. :thumbup:
Stom ding heb ik :roll:
Bedankt voor je aanbod :-*
Ik denk dat je dan wat teveel water in het badje hebt gedaan. Dan glijden ze uit het zitje. Ik dacht namelijk ook dat dochter te groot was geworden toen ik haar in het grote bad in het zitje deed. Maar de keer erna ging het prima. Toen zat er ook minder water in het grote bad.
Ik vind het alleen zo’n nadeel dat ze half boven water liggen :eh:
Te veel water lijkt me niet. Haar meisje zit amper in het water. Als je naar mijn badzitje kijkt zie je dat mijn meisje toch wel aardig een stukje in het water ligt. Ik vulde hem altijd tot net onder de oortjes.
@cees77 wrote:
Ik denk dat je dan wat teveel water in het badje hebt gedaan. Dan glijden ze uit het zitje. Ik dacht namelijk ook dat dochter te groot was geworden toen ik haar in het grote bad in het zitje deed. Maar de keer erna ging het prima. Toen zat er ook minder water in het grote bad.
Ik vind het alleen zo’n nadeel dat ze half boven water liggen :eh:
ik heb diverse hoeveelheden water geprobeerd, maakte geen verschil
Ik was vandaag bij het Kruidvat, daar hadden ze die ligstoeltjes in een hele simpele versie, ik hem em ook daar vandaan, en mijn dochter ligt er heel anders in dan de jouwe in die jij hebt. Niet zo apart gebogen ofzo. Wel moet ik haar dan met 1 hand tegenhouden in het grote bad, anders glijdt ze eraf, als ze erg druk is. Maar in het babybadje kan dat bijna niet.
8 euro ofzo kosten ze